MS Windows
briani 27239
HP-driver instal.
Fra : Jane

Dato : 04-10-03 17:58

Jeg skal have opdateret driveren til min printer hp deskjet 990cxi, men er
lidt i tvivl om hvordan. Skal den gamle driver afinstalleres først, eller
kan jeg bare installer oveni?

De skriver også at man skal fjerne kablet fra printeren/computeren, inden
driveren installeres, jeg syntes det lyder mærkeligt, hvorfor skal man det?

Venlig hilsen
Jane

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-10-03 18:43

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have opdateret driveren til min printer hp deskjet 990cxi, men er
> lidt i tvivl om hvordan. Skal den gamle driver afinstalleres først, eller
> kan jeg bare installer oveni?

Du bør afinstallere
(for ikke have nogle gamle filer der ikke skal bruges mere til at ligge og
flyde på din pc)
Men det er ikke absolut nødvendigt.

> De skriver også at man skal fjerne kablet fra printeren/computeren, inden
> driveren installeres, jeg syntes det lyder mærkeligt, hvorfor skal man
det?

USB enheder findes automatisk når de tilsluttes, og windows vil forsøge at
installere
dem automatisk. Derfor skal filerne være tilgængelige inden du tilslutter
printeren.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk