MS Windows
briani 27239
lidt hjælp til remote acces
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 03-10-03 21:36

Hej Gruppe

Har skiftet en del hardware i dag, bundkort diske grafik ossv. Så Win XP pro
måtte installeres påny uden at formatere. Men den giver en meddelelse af og
tol om at remotte acces lukker systemet. Og log siger at det ikke
understøttes, altså remote acces. Jeg kan heller ikke aktiverer Firewall i
XP da der siges at tjenesten der skulle gøre det ikke startede.

Ved ikke om det er to sider af samme sag eller forskellige fejl.

Håber nogen kan hjælpe.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 00:39

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i

> Håber nogen kan hjælpe.

Red hvad reddes kan og reinstaller med formatering, og gerne
ompartitionering.......

Mvh Jens

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 04-10-03 00:57

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i

> Red hvad reddes kan og reinstaller med formatering, og gerne
> ompartitionering.......
>
> Mvh Jens

Mogens svarer

Det kan det jo ende med, men hvorfor mon.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 01:01

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i

> Det kan det jo ende med, men hvorfor mon.

Fordi din redningsinstallation ligger ovenpå den gamle, og den gamle
"Administrator konto" , " ejer" diskene, så den nye ikke har fuld kontrol
over maskinen.

Man kan jo gendanne diske efter sådan en sletning, og den fdur ikke efter
udskiftning af flere hardware udskiftninger på en gang, så skal man skifte
en del ad gangen og lade maskinen køre en timestid inden lukning for
udskiftning af næste del.
Det dur dog ikke med bundkortet, der er det ofte nødvendigt at reinstallere
fra bunden.

Jeg har været tvunget til det ved udskiftning af et ECS L7vta til et ECS
L7vta2........

Hardware numre og kontoIDnumre stemmer ikke overens.

Mvh Jens

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 04-10-03 10:50

Jens skrev

> [...]
> L7vta2........
>
> Hardware numre og kontoIDnumre stemmer ikke overens.

Mogens svarer

Tak for den fine forklaring, jeg går i gang.

Venligst

Mogens

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 11:02

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i

> Tak for den fine forklaring, jeg går i gang.

God fornøjelse, det er jo alligevel ikke vejr til at slå græsplæne.....

Mvh Jens