Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Rep af AGFA CL50
Fra : Lars Schack Nielsen

Dato : 13-04-01 07:51

Hej NG
Jeg har et 1½ år gl. Agfa CL50, hvor blitzen er brændt af. Ifølge AGFA DK,
så kan blitzenheden ikke udskiftes, så de foreslog at kassere kameraet og
købe et nyt.
Har NG nogen alternative forslag til rep.??
TAK
Lars ( lars.schack@nielsen.as)

Fra : Langgaard

Dato : 13-04-01 13:32

Hej

Måske kan der monteres et synkronstik som på ældre kameraer, så kan du bruge
extern blitz.

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : The Webcat

Dato : 13-04-01 18:04

CL 50 det er det lille digitale, ikk
Det kan da umuligt betale sig at reparere.

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 14-04-01 07:16

"Lars Schack Nielsen" <lars.schack@nielsen.as> wrote in message news:9b644e$a4h$1@sunsite.dk...

> [...]
> købe et nyt.
> Har NG nogen alternative forslag til rep.??

Prøv dk.teknik.elektronik.

Til andre kunne det her måske være et hint om at købe den der udvidede forsikring (typisk 3 år oveni den alm. 1 års) ..

// Steffen

Fra : Langgaard

Dato : 14-04-01 09:59

Hej

Er der ikke noget med at det koster penge at få sådan er forsikring !

Er der ikke også noget med at der afskrives på værdien af det købte, så man
det sidste år faktisk ikke får nogen erstatning ?

Der er nemlig sket en ændring af de policer man får nu, i forhold til
tidligere.

Glem ikke at det er forsikringsselskaber der udbyder denne service, de har
aldrig foræret noget væk !

Nu behøver de 50 personer der har fået glæde af sådan en forsikring ikke
skrive ind om hvor godt det er, men husk så på at der er 500 der ikke har
fået noget for deres penge !

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 14-04-01 10:44

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> wrote in message

> Til andre kunne det her måske være et hint om at købe den der udvidede
forsikring (typisk 3 år oveni den alm. 1 års) ..

Eller et hint om at det måske ikke skal være et AGFA de skal købe!

Martin