MS Windows
briani 27239
Langsom XP PRO.
Fra : kr

Dato : 02-10-03 04:57

Hej med jer, min XP PRO er utrolig langsom om at starte. Først kommer logoet
med "løbebjælken", så bliver skærmen sort og så starter Win XP. Alt i alt
ca. 5-7 min. Kan det være rigtigt ?
venligst
kr
kat2@mail.tele.dk

Fra : Leony

Dato : 02-10-03 09:34

"kr" <kat2slet@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej med jer, min XP PRO er utrolig langsom om at starte. Først kommer
> logoet med "løbebjælken", så bliver skærmen sort og så starter Win
> XP. Alt i alt ca. 5-7 min. Kan det være rigtigt ?

Nej det kan det ikke.
Prøv at installere Bootvis fra Microsoft. Det er et lille program som
kan analysere opstarten på XP og derfra kan man se hvad der tager tid og
så rette fejlen (forhåbentlig).
http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/platform/performance/fastboot/default.mspx

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : DonE

Dato : 02-10-03 14:24

Leony skrev noget i stil med det her:
> [...]
> Prøv at installere Bootvis fra Microsoft. Det er et lille program som
> kan analysere opstarten på XP og derfra kan man se hvad der tager tid

Klippet fre siden:
The Bootvis.exe tool is no longer available from this site

--

Venligst DonE

Fra : Leony

Dato : 03-10-03 09:12

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> Klippet fre siden:
> The Bootvis.exe tool is no longer available from this site

Skidt, tjekkede ikke linket, men det er jo opdaget.
Takker for suppleringen med de alternative links.

Fra : DonE

Dato : 02-10-03 14:32

http://www.chip.de/downloads/c_downloads_getfile_8944319.html?t=1065101209&v=3600&s=804b3f98a482bf82b445e5e52c6b3213

--

Venligst DonE

Fra : kr

Dato : 02-10-03 15:45

Jeg takker mange gange og ser om det virker.

Fra : Kispus

Dato : 03-10-03 04:40

> Jeg takker mange gange og ser om det virker.

Ellers gå ind her, der er mange gode Rep. værktøjer.
http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm
Hilsen John