MS Windows
briani 27239
XP vil ikke åbne Tilføj/fjern programmer
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 01-10-03 18:06

Når jeg forsøger at åbne funktionen, kommer denne box frem:

Parser Message

Value creation failed " at line 472

Hvordan får jeg lige det lavet, så jeg igen kan fjerne uønskede programmer?

Mvh
Rasmus

--
Oplåsning af mobiltelefon -> www.8700unlock.dk
Member of www.colalogen.tk

Fra : DonE

Dato : 01-10-03 21:50

Rasmus Hauge Hansen skrev noget i stil med det her:
> Når jeg forsøger at åbne funktionen, kommer denne box frem:
>
> Parser Message
>
> Value creation failed " at line 472

Har du StyleXP kan den drille

--

Venligst DonE

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 02-10-03 14:29

I news:3f7b3def$0$22650$ba624c82@nntp02.dk.telia.net skrev DonE disse
ord:

Jep, det har jeg nemlig lige installeret... Har haft det før, hvor der ikke
var problemer.

Men jeg afinstallerer da lige StyleXP, og håber på det bedste

/Rasmus

Fra : DonE

Dato : 02-10-03 14:35

> [...]
> der ikke var problemer.
>
> Men jeg afinstallerer da lige StyleXP, og håber på det bedste

Det er et *style* der laver knuder!
Har selv haft det problem. Jeg valgte bare et andet *skin* og jeg
var ude af det probs.

--

Venligst DonE

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 02-10-03 15:32

I news:3f7c2976$0$22657$ba624c82@nntp02.dk.telia.net skrev DonE disse
ord:

Jeg havde valgt et MacOS style gennem StyleXP men fandt ud af at den også lå
i resource mappen, så jeg kan style udenom styleXP.
Det var jo en nem løsning.

Tak for hjælpen!

/Rasmus

Fra : Leo.E

Dato : 02-10-03 18:58

"Rasmus Hauge Hansen" <rasmus@haugeNOSPAM.dk> wrote in message news:<3f7b0968$0$23293$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Value creation failed " at line 472
>
> Hvordan får jeg lige det lavet, så jeg igen kan fjerne uønskede programmer?

Add and Remove - SP1 (Parser Message: Value creation failed " at line
472" error)
If you are using Style XP - Right click the
Desktop/Properties/Desktop/choose Windows XP and try again.
Og hvis du har stylexp, er der en update her, nederst til venstre:
http://www.tgtsoft.com/
Leo

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 02-10-03 19:49

I news:52381370.0310020957.4f515d80@posting.google.com skrev Leo.E
disse ord:

Hej Leo.

Jeg fandt en løsning hvorved jeg ikke skulle bruge stylexp.

Men ellers tak for linket

Mvh
Rasmus