Sidens navn
Fra : Tommy Hansen

Dato : 31-10-03 18:05

Hej
Når jeg vil ligge min side under foretrukne hedder den "New page 2", jeg har
ændret det i HTML og skrevet sidens navn.
Hvad gør jeg forkert ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-03 18:15

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Når jeg vil ligge min side under foretrukne hedder den "New page 2", jeg har
>ændret det i HTML og skrevet sidens navn.

Et link ville ikke skade, så er det altid nemmere at svare.

Nu må det jo blive gætteri.

Du bruger rammer?

Du skal rette det i egenskaber for rammesiden, ikke på de enkelte
sider i rammesættet.
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 31-10-03 20:01

www.samlerpigen.1go.dk

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-03 21:23

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>www.samlerpigen.1go.dk

Ja, det er jo rammer, du bruger, så det er i egenskaber for
rammesider = på index.htm(l), du skal sætte title.

Har ikke FP installeret pt. så jeg husker ikke præcis, hvor det
er, men mener at højreklikker du på siden, så kommer punktet
frem.

Ellers kan du bruge gem som igen til din indexfil og så rette det
ved titel => rediger.

http://www.dudu.dk/2003-help/frontpage/gf/rammesider/02.jpg
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 23:20

Hej Tommy
Du gå i menuen Vis-Rapporter-Filer-Alle Filer, så kommer der en liste hvor
du kan rette
alle titler.
A.N.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 31-10-03 23:38

> Ellers kan du bruge gem som igen til din indexfil og så rette det
> ved titel => rediger.

Knud

Tak, det hjalp

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-03 00:13

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Tak, det hjalp

Tilsyneladende ikke, hedder stadig New Page 2.
--
Knud