adgangskoder
Fra : Birte Vildrik

Dato : 31-10-03 11:01

Jeg har et spørgsmål vedr. frontpage 2000 når jeg åbner mit web
sted skal jeg skrive et brugernavn og en adgangskode, det gør jeg
så , men hver gang jeg laver en ændring eller går til en ny side
skal jeg igen skrive brugernavn og adgangskode hvordan slår jeg
det fra??
Efter at jeg har haft en edb mand ude og kikke på mit system kan
jeg ikke importerer billeder fra eks. cd eller c: til Front Page
Problemet kommer ikke fra TDC som er min udbyder.
Jeg kører på server, frontpage extension.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-10-03 16:56