Arrrgghhh http://www.internet-optimizer.co~
Fra : KH

Dato : 31-10-03 22:52

Denne latterlige side bliver ved med at styrer showet hjemme hos mig. Hvis
jeg har fået skrevet en forkert adresse så er det den der kommer frem og
fortæller mig at denne side ikke findes. Ind imellem bestemmer den selv at
siden ikke findes og fortæller mig dette selvom siden faktisk eksistere.
Hvordan få jeg fjernet denne side så det ikke er den som bestemmer???

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-11-03 00:20

Kig her: <http://www.spywarefri.dk/>

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : KH

Dato : 01-11-03 08:07

Jeg har spy sweeper kørende uden hjælp.

Fra : arc@na

Dato : 01-11-03 16:24

"KH" <de@de.de> wrote in news:bnvm33$170j$1@news.cybercity.dk:

> Jeg har spy sweeper kørende uden hjælp.

Prøv kombinationen AdAware og Spywareblaster.

AdAware: http://www.lavasoft.us/
Spywareblaster: http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

AdAware fjerner allerede installeret spyware, Spywareblaster sætter nogle
"stop-bits" i reg.databasen, som "vaccinerer" mod fremtidige angreb.
De skal selvfølgelig opdateres og køres med jævne mellemrum.

arc@na

Fra : KH

Dato : 05-11-03 18:45

> Prøv kombinationen AdAware og Spywareblaster.

Det hjalp. Min spy sweeper var åbentbart ikke god nok.

Fra : Misser007

Dato : 03-11-03 10:07

> [...]
> siden ikke findes og fortæller mig dette selvom siden faktisk eksistere.
> Hvordan få jeg fjernet denne side så det ikke er den som bestemmer???

Samme problem havde jeg, indtil jeg i Kontrolpanelet -> Tilføj og fjern
programmer afinstallerede programmet fra listen. Det ligger som et program.
Skal ikke kunne sige, om det også gør det hos dig, men jeg kunne afhjælpe
problemet ved at afinstallere det.

Trine