USB porte virker ikke
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 31-10-03 12:09

Hej
Jeg har en maskine Win XP med et Asus Bundkort -A7V333-K . der er 4 usb
porte drekte i bundkortet, men jeg kan ikke får dem til at virke til f. eks.
en printer. Er der en måde hvor jeg kan kontrolere om det er portene eller
noget andet. Printeren virker andet sted med printerkabel, og jeg har prøvet
med to forskellige USB kabler.
Gunnar

Fra : Søren B. Andersen

Dato : 31-10-03 22:35

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en printer. Er der en måde hvor jeg kan kontrolere om det er portene eller
> noget andet. Printeren virker andet sted med printerkabel, og jeg har

Jeg har samme problem med mit. Der er 4 porte på bundkortet samt 2
medfølgende porte til montering.
De 2 øverste på bundkortet virker fint, men de 2 nederste samt de 2 løse,
kan jeg heller ikke få til at
virke. Håber der er nogen som kan hjælpe.

Mvh. Søren

Fra : BS

Dato : 31-10-03 23:25

> en printer. Er der en måde hvor jeg kan kontrolere om det er portene eller
> noget andet. Printeren virker andet sted med printerkabel, og jeg har
prøvet
> med to forskellige USB kabler.
Husk at gå ind i Bios setupen og slå dem alle til.....
mvh BS

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 01-11-03 09:50

> prøvet
> Husk at gå ind i Bios setupen og slå dem alle til.....
> mvh BS
Hej
Der er måske noget der, men jeg har været der, men kan ikke finde noget om
portene. Kan du give nærmere beskrivelse?
Gunnar

Fra : BS

Dato : 03-11-03 21:52

> Der er måske noget der, men jeg har været der, men kan ikke finde noget om
> portene. Kan du give nærmere beskrivelse?
Jeg kender ikek lige dit bundkort. Men dem jeg har set har noget med
USB1 enable
USB 1+2 enable
USB1+2+3 enable
DISABLE
som valgmuligheder
mvh BS

Fra : KT

Dato : 02-11-03 15:30

"BS" <Nospammer@mail.fi> wrote in message
> prøvet
> Husk at gå ind i Bios setupen og slå dem alle til.....
> mvh BS

Det kan også være, at de er deaktiveret via jumpers på bundkortet.

Mvh Kim

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 04-11-03 17:20

..

Det har de været hele tiden, men nu virker de, efter en updatering af
biosen.Det var en bios der 1002, men om den er feljbehæftet ved jeg ikke.
Gunnar