Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eos 300D hos Merlin
Fra : den glade dreng

Dato : 30-10-03 17:52

Hejsa

Som nogle af jer muligvis har set kan man få dette kamera hos Merlin.

I dag fik jeg så at vide at jeg kunne købe det med 14 dages fuld returret
Det er jo helt kanont, på den måde, får du mulighed for at prøve det af
inden du bruger de 9500 på det

Vh

Per

Fra : Pico

Dato : 30-10-03 23:06

den glade dreng wrote:
> [...]
> returret Det er jo helt kanont, på den måde, får du mulighed for at
> prøve det af inden du bruger de 9500 på det

Nå ja, du skal af med pengene med det samme, men får dem igen
hvis du retunere kameret inde 14 dage, det er en fin service, men
jeg spekulere over hvem der så hænger på de "brugte" apperater,
det er nok nye kunder
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-10-03 00:10

Pico <IPdata@SPAMmail.dk> wrote:

> [...]
> hvis du retunere kameret inde 14 dage, det er en fin service, men
> jeg spekulere over hvem der så hænger på de "brugte" apperater,

Det har godt nok også altid undret mig. Men man har jo hørt flere
historier om folk, der købte computere, der var fyldt med en andens
dokumenter etc. Jeg har endda set en butik reklamere med, at de tog
løbesko retur indenfor 14 dage, hvis man ikke var tilfreds med dem. Dem
kan de da i hvert fald ikke sælge som nye igen.
Jeg har indtryk af, at det er meget almindeligt at returnere
varer i USA. Læser man diskussioner, nyhedsgrupper e.l., hører man tit
om nogen, der leverer noget tilbage, selv om de har brugt det. Når jeg
køber noget nyt som f.eks. et kamera, er halvdelen af glæden da, at man
kan tage det ud af den plomberede æske fra fabrikken.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jan

Dato : 31-10-03 04:19

> [...]
> hvis du retunere kameret inde 14 dage, det er en fin service, men
> jeg spekulere over hvem der så hænger på de "brugte" apperater,

Helt enig, god service, jeg fik også "tilbuddet" hos en Merlin, men takkede
nej da jeg ikke handler et sted hvor de sælger brugte varer. Netop med
elektronik er det vigtigt at få varen jomfruelig og uberørt af "kundehånd"

Jan

Fra : Johnny

Dato : 31-10-03 23:13

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vh
>
> Per
>
> Du kan købe det samme til 8500,- kr hos Japan foto, men de tager ikke
retur.
Jeg har selv lige købt et olympia c5050, har har ikke andet end vrøvl med
dette.
Johnny.

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-11-03 13:49

"Johnny" <J.FELDTSING@get2net.dk> wrote:

>Jeg har selv lige købt et olympia c5050, har har ikke andet end vrøvl med
>dette.

Med kameraet eller forhandleren? Hvad er der galt?

--
Allan Olesen, Lunderskov.