Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fotodagbog online
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-03 17:37

Jeg vover et øje:

Jeg har nu fået min fotodagbog online, og vil forsøge at dokumentere min
hverdag med ét billede hver dag i den kommende tid. Billederne vil som
udgangspunkt være ubehandlede (bortset fra lidt skalering og
konvertering til jpeg), og teknik/komposition vil umiddelbart komme i
anden række.

Kig gerne forbi www.fotolog.dk og lad mig endelig høre, hvad I synes om
idéen, billederne og sitet.

--
-Jens B.

Fra : Pico

Dato : 29-10-03 22:42

Jens Bruun wrote:
> [...]
> vil som udgangspunkt være ubehandlede (bortset fra lidt skalering og
> konvertering til jpeg), og teknik/komposition vil umiddelbart komme i

Det er store krav du stiller til dig selv. Held og lykke med det.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Fums

Dato : 30-10-03 04:33

Jens Bruun skrev news:bnoqb7$190q$1@news.cybercity.dk
> [...]
> udgangspunkt være ubehandlede (bortset fra lidt skalering og
> konvertering til jpeg), og teknik/komposition vil umiddelbart komme i

Jeg ville også ligge ét billede online hver dag... jeg blev klogere. God
kamp.

> Kig gerne forbi www.fotolog.dk og lad mig endelig høre, hvad I synes om
> idéen, billederne og sitet.

Synd du ikke har forstået eller har valgt at ignorerer weblog ideen.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-03 08:50

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> skrev i en meddelelse

> Synd du ikke har forstået eller har valgt at ignorerer weblog ideen.

Gætteleg?

--
-Jens B.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 02-11-03 01:51

Fums wrote:

> Jeg ville også ligge ét billede online hver dag... jeg blev
> klogere. God kamp.

Hvad er problemet med dette? Nu kender jeg hverken dig eller Jens, men
hvis man har et kamera med det meste af tiden virker det ikke
urealistisk at få et enkelt udmærket billede hver dag.

Bevares, de vil ikke være perler alle sammen, men når det nu er en
fotodagbog gør det vel heller ikke så meget så længe den generelle
kvalitet er høj nok?
--
JPEGCrops 0.6.4 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/