Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til fotodagbog
Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-03 10:24

Jeg har tænkt mig at publicere en fotodagbog på nettet, og vil i den
forbindelse høre, om I kender noget velegnet software til formålet?

Jeg havde forestillet mig en slags foto-weblog, hvor jeg hver dag kunne
uploade et billede og tekst, som så kunne kommenteres. Jeg har kigget lidt
på Moveable Type, der ser rigtigt godt og omfangsrigt ud, men finder det
noget kompliceret at arbejde med og vil gerne høre om andre muligheder, der
muligvis er lidt lettere at gå til.

Jeg hoster selv dagbogen på egen server, der kører W2K/IIS.

--
-Jens B.

Fra : Fums

Dato : 28-10-03 15:25

Jens Bruun skrev news:3f9e35a0$0$54873$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

http://pMachine.com
http://blogger.com
http://postnuke.com
http://phpnuke.org
http://blogstyles.com/

http://blogkomm.com til kommentarer på siden

> [...]
> på Moveable Type, der ser rigtigt godt og omfangsrigt ud, men finder det
> noget kompliceret at arbejde med og vil gerne høre om andre muligheder,

Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Fums

Dato : 28-10-03 15:27

> Jens Bruun skrev news:3f9e35a0$0$54873$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

Den blev sendt lidt for tidligt, så her er flere forslag
http://geeklog.net
http://typo3.org

--
Venlig hilsen