Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik.dk problemer..
Fra : Brian \(Guruen\)

Dato : 27-10-03 08:56

Jeg håber der er nogle herinde som kan hjælpe mig, jeg har igennem snart et
par mdr forgæves forsøgt at oprette mig som bruger inde på fotokritik.dk
uden held. Når jeg bruger min egen email adresse fra domænet geez.dk får jeg
at vide der er fejl i emailen og hvis jeg prøver med en jubiimail får jeg
aldrig tilsendt en bekræftigelse på at jeg har oprettet en bruger, men hvis
jeg be'r om at få tilsendt brugernavn+password modtager jeg en email med det
i, men kan ikke logge ind med det. Jeg har skrevet 4-5 gange til den email
der er på forsiden af fotokritik uden svar.
Jeg ville have postet det her på forummet, men det kræver man skal logge
ind. ;) så jeg håber der er en venlig sjæl der kan/vil hjælpe lidt med
hvordan jeg skal gribe det her an.

Og undskyld hvis jeg har postet det her et sted som ikke er passende, men er
lidt desperat.. ;)

Mvh Brian