Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler Driver til Medion MD9725 (til WinX~
Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 25-10-03 12:30

Hejsa,

Nogen der har erfaring med Medions MD9725 kamera under Win XP Pro (Engelsk).

Den medfølgende twain-driver & applikation bliver ved med at sige at
kameraet ikke er tilsluttet - at jeg skal prøve at (1) genstarte computeren
(2) nultille og genstarte kameraet...

ud over s'følig at checke om usb kablet nu også sidder ordentligt i...

Jeg har prøvet alt - og kameraet connecter fint nok på usb'en - men
softwaren bliver ved med at fremture ... bla.bla... kamera ikke fundet... ..

Hvad skal jeg prøve ?? hvor er der en supportside for denne kameramodel ??

/Henrik

Fra : Anders pedersen

Dato : 25-10-03 13:15

On Sat, 25 Oct 2003 13:29:54 +0200, Henrik Ohm Eriksen wrote:

> Hejsa,
>

> Hvad skal jeg prøve ?? hvor er der en supportside for denne kameramodel ??

Du kunne prøve at hente en ny driver og se omdet hjælper
eller kontakte medion support
http://www.medion.de

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 25-10-03 13:18

Hej Anders,

Har ledt og ledt efter driveren - og kan ikke finde den online..

At kontakte medion er nog min "last option" - da de i tyskland ikke har
modellen på programmet (ifgl deres hjemmeside).....

/Henrik

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-10-03 13:46

Henrik Ohm Eriksen wrote:
> Hej Anders,
>
> Har ledt og ledt efter driveren - og kan ikke finde den online..

Svaret er jo indirekte i <news:rvv0c7xffhnu$.1egi6f8ho4ff4.dlg@40tude.net>

Kan du ikke bruge:

http://www.medion.de/ -> Download -> (tast 9700 i det midterste
søge-felt)

?

--
Don't waste space

Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 25-10-03 13:55

heh,

takker for forslaget - har siddet og søgt netop der - men jeg skrev MD9725
og ikke "kun" 9725....

Anyhow - driverene er der alligevel ikke - (url error)...

/Henrik

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-10-03 14:03

Henrik Ohm Eriksen wrote:
> heh,
>
> takker for forslaget - har siddet og søgt netop der - men jeg skrev MD9725
> og ikke "kun" 9725....

*bugger* det testede jeg selvf. ikke. Men lidt google gav mig:

http://www.gejanssen.com/nieuwecamera/indexenglish.html#driver

Ved ikke om den er up2date, men måske den kan løse dit problem ?

--
Don't waste space

Fra : Coach [4130]

Dato : 25-10-03 13:54

Havde samme problem med mit MD9700 kamera.

Jeg slettede simpelthen alle USB portene i "enhedshåndtering" og genstartede
PC'en.
Winxp finder selv portene igen, og derefter virkede MD9700 driveren som den
skulle.

Jeg tror det er en konflikt mellem Medion driver og winxp usb driver.

Mvh
Bri@n

Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 25-10-03 14:06

Hej Alle,
på Medions USA Site var der en driver til MD9721 + en update ..
Ved at plugge mit cam i og afinstallere devices i Imaing Devices,
Afinstallere de softwarepakker som var installeret i minte forgæves forsøg
(MD5404 + MD9725), derefter at installere MD9721 driveren og tænde for
kameraet - så fandt PC'en kameraet (først som MD5404 der ændrede sig selv
til MD9721).....

Nu virker det

/Henrik