Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Concorde Billeder
Fra : Kenneth

Dato : 24-10-03 18:07

Hej

Jeg var lige et smut i LHR/EGLL (Heathrow London) for at fange BA's
Concorde, inden den bliver taget ud af service. Det er der kommet disse
billeder ud af: http://www.ziax.dk/_airliners/concordeoverview.php

Mvh

Kenneth

Fra : Mic Holm

Dato : 24-10-03 21:07

Ehhhh

Hvordan kan du tage billeder fra så mange forskellige vinkler? - Den flyver
jo ikke 10 gange om dagen?

--Michael

Fra : Kenneth

Dato : 25-10-03 12:56

> Hvordan kan du tage billeder fra så mange forskellige vinkler? - Den
flyver
> jo ikke 10 gange om dagen?

Hej Mic.

Måske var jeg der mere end een dag. Og faktisk landede der hele 2 parallelt
med hinanden i onsdag. Og desuden har BA holdt en konkurrence, hvor man
kunne vinde en tur. Og det foregik i denne uge, så der var næsten dobbelt så
mange afgange/landinger end normalt. Så derfor!

Vh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Skybums

Dato : 26-10-03 17:57

Hej

Jeg var forbi i foråret, og knipsede også et par skud, men alle fra den
samme vinkel. Men her er et af dem.

http://www.buchtrups.dk/concorde.jpg

Her er en lille film (2Mb.) fra billedet blev til husk og skrue op for lyden
hvis i ser den

http://www.buchtrups.dk/concorde.jpg

Ja, men ligner en glad julegris når man ser og hører den slags

Allan R.

Fra : Skybums

Dato : 26-10-03 18:19

Ja, den sidste skulle have været

http://www.buchtrups.dk/concorde.mpg

Allan

Fra : Kenneth

Dato : 26-10-03 19:51

> [...]
> hvis i ser den
>
> http://www.buchtrups.dk/concorde.jpg
>
> Ja, men ligner en glad julegris når man ser og hører den slags

Hej Allan

Sejt billede og ja, den larmer lidt i gaden, når den gør sin entre. Jeg var
iøvrigt lige under flightpath, da den tog afsted som BA001 til New York.
Støjen var så høj, at det var tæt på ørets smertegrænse pga. afterburnerne.
Jeg vidste ikke, om jeg skulle tage billeder eller proppe fingrene i ørerne.

Kenneth

Fra : Bo Bjerre

Dato : 26-10-03 20:37

"Skybums" <skybums@ofir.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg var forbi i foråret, og knipsede også et par skud, men alle fra den
> samme vinkel. Men her er et af dem.
>
> http://www.buchtrups.dk/concorde.jpg

Rigtigt dejlig billede

> Ja, men ligner en glad julegris når man ser og hører den slags

Husk lige en ting: de fleste julegrise ender på spisebordet, så de er IKKE
glade

(tror du på et liv efter julen...)

Bo//