Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra Ixus 400 til ACDSee?
Fra : Per H

Dato : 22-10-03 23:39

Jeg er glad for ACDSee som billedbehandler, passer til mine behov.
Jeg er til gengæld lidt irriteret over at jeg ikke kan importere
billeder fra mit Ixus 400 gennem ACDSee. Jeg har hentet den seneste
plug-in pakke til Canon fra ACDSystems, men jeg kan ikke få ACDSee til
at genkende kameraet.
Lige nu henter jeg billederne fra kameraet til pc med Canon
Zoombrowser derefter åbner jeg ACDSee for at gennemse eller behandle
billederne.
Ikke helt så elegant som jeg gerne ville have det.
Er der noget som jeg har overset, eller kan man kun hente billeder fra
Ixus 400 med Canon Zoombrowser?

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 23-10-03 22:45

Hej Per,

> Er der noget som jeg har overset, eller kan man kun hente billeder fra
> Ixus 400 med Canon Zoombrowser?

Har du overvejet at købe en CardReader? Du kan f.eks. få en 6-in-1 - meget
smart og egentlig ikke særlig dyrt.

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)