Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kameratasker
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 08:13

Hej.

Hvilke steder kender I på nettet, hvor man kan købe lækre tasker (!?) til et
Canon EOS 300D. Efter at have investeret i et sådan kamera igår, synes jeg
det er lidt for besværligt, at skulle skille det ad, og transportere det
rundt i bobleplasten og æsken som det kom i...

Det er nødvendigvis ikke en original Canon taske jeg leder efter, snarere en
i lækkert materiale og udførsel.

Ser frem til at høre nærmere.

Peter

Fra : Niels J. Larsen

Dato : 22-10-03 10:57

"Peter" <petervaeversted_snabela_hotmail_dot_com> wrote in message
> [...]
> rundt i bobleplasten og æsken som det kom i...
>
> Det er nødvendigvis ikke en original Canon taske jeg leder efter, snarere

Jeg har ikke lige umiddelbart nogle RIGTIG gode steder, men du kan da kigge
på :

http://www.technikdirekt.de

http://www.ny-camera.net/language/english/index.htm

Se efter enten LowePro eller Tamrac tasker (efter min mening).
De laver både tasker som akkurat lige passer til dit kamera (og der er ikke
plads til meget andet), samt tasker som kan indeholde kamera og diverse
ekstra ting du måtte investere i senere.

/Niels

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 22-10-03 19:08

> Hvilke steder kender I på nettet, hvor man kan købe lækre tasker (!?) til
et
> Canon EOS 300D. Efter at have investeret i et sådan kamera igår

Tillykke - hvad måtte du hoste op med ?

Hilsen Bo

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 07:41

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
til
> et
>
> Tillykke - hvad måtte du hoste op med ?
>
> Hilsen Bo

Jeg havde bestilt det i første omgang fra Tyskland, men efter at
leveringstiden blev rykket og rykket, besluttede jeg mig for at købe det
herhjemme.

Så jeg fandt en butik der havde et par stykker, godt nok uden DK manual (men
man kan vel læse engelsk!?), og så smed jeg 9 af de store, for derefter at
rive 300D'eren ud af hånden på ekspedienten.

Men nu har jeg også kikket på kameraet i flere måneder siden de første data
kom ud, så det har været en lang ventetid. :)

Så nu skal jeg nok skyde et par tusinde billeder i week-end'en...

Peter

Fra : Leif Jensen

Dato : 22-10-03 20:38

> [...]
> rundt i bobleplasten og æsken som det kom i...
>
> Det er nødvendigvis ikke en original Canon taske jeg leder efter, snarere

Lowepro TLZ1, kan købes overalt...bl.a. hos Bingo og mange steder på nettet.

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 23-10-03 10:59

"Peter" <petervaeversted_snabela_hotmail_dot_com> writes:

> [...]
> det er lidt for besværligt, at skulle skille det ad, og transportere det
> rundt i bobleplasten og æsken som det kom i...

Jeg købte en Tamrac Zoom 16 (http://www.tamrac.com/5516.htm) hos
TechnikDirekt sammen med mit 300D, og det passer perfekt til kamera
med EF 28-135 påmonteret. Standard Tamrac kvalitet (god).

Jeg overvejer kraftigt at købe en Lowepro Micro Trekker 200
(http://www.lowepro.com/pages/series/trekking/mictr200.htm) til at
have alt udstyr i.

--
Sten Bæk Sørensen

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 23-10-03 17:14

> Jeg købte en Tamrac Zoom 16 (http://www.tamrac.com/5516.htm) hos
> TechnikDirekt sammen med mit 300D, og det passer perfekt til kamera
> med EF 28-135 påmonteret. Standard Tamrac kvalitet (god).

Jeg kan se at et Canon 300D koster 8092 dkr hos TecknikDirekt - men hvad med
forsendelse og moms (andet?)
Har du en totalpris ?

Hilsen Bo

Fra : Sten Bæk Sørensen

Dato : 23-10-03 17:35

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> writes:

> Jeg kan se at et Canon 300D koster 8092 dkr hos TecknikDirekt - men hvad med
> forsendelse og moms (andet?)
> Har du en totalpris ?

Jeg bestilte det da det kostede EUR 1049,- + EUR 17,50 i forsendelse,
så det giver vel ca. kr. 7924,- alt i alt.

Der er tysk moms i de annoncerede priser, og det er alt hvad man skal
betale indenfor EU af den slags. Jeg kan iøvrigt se at deres
forsendelse lige er steget til EUR 20,-

--
Sten Bæk Sørensen