Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige film ?
Fra : Niels J. Larsen

Dato : 21-10-03 22:28

Hvor kan man købe billige film - evt. i Tyskland el. lign. ?

Gerne i større mængder hvis det altså kan betale sig (1 pakke af 20 eller
noget i den retning).

De film jeg specifikt er interesseret i er :

Fuji Superia Reala 100
Kodak T400CN
Kodak Portra 400BW

Mvh,

Niels J. Larsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-10-03 22:36

<www.billigefilm.dk>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels J. Larsen

Dato : 21-10-03 22:42

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote in message

> <www.billigefilm.dk>

Ja, den kender jeg, men den lever ikke ligefrem op til sin titel, for det er
da ikke en s... billigt i forhold til hvad jeg kan købe dem til hos den
lokale fotopusher.

/Niels

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-10-03 22:55

"Niels J. Larsen" wrote:

> Gerne i større mængder hvis det altså kan betale sig (1 pakke af 20 eller
> noget i den retning).

20 film ad gangen er ikke en skid, hvis du skal ha' en kvantums-
rabat, så skal du op på at købe 200 eller 500 film ad gangen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 22-10-03 00:00

"Niels J. Larsen" <niels.j.larsen@tdcNEJTAKadsl.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe billige film - evt. i Tyskland el. lign. ?

www.technikdirekt.de

Kik under Photo/clasicphoto/film

Kodak T400CN ligger i en underlig forpakning 2x36+1x24 til 9Euro
Kodak Portra... til 25 Euro for 5 stk
Fuji Superia Reala 18 Euro for 5 stk

Jeg plejer at købe ca 40 film ad gangen, og så er der en del sparet, selv om
der kommer porto til. De leverer med almindelig post på ca 10 dage, og de
film, jeg har købt har haft meget ny datokode. Jeg opbevarer dem i køleskab
til dagen før jeg skal bruge dem.

Jeg betaler normalt med VISA kort, og sidst var vekselkursen 7.44, og der
var ikke gebyrer på det.

Bo //

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-10-03 06:10

Hej

Der er også

www.speedgraphic.co.uk

www.mx2.com

De har også film til en rimelig pris...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-10-03 06:11

"Niels J. Larsen" <niels.j.larsen@tdcNEJTAKadsl.dk> wrote in news:3f95a4b1$0
$94880$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvor kan man købe billige film - evt. i Tyskland el. lign. ?

Technikdirekt.de
Speedgraphic.co.uk (4 pund i porto for op til 10 film såvidt jeg husker)

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth