Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DK manual til Sony DSC-P12
Fra : Frank Horsøe

Dato : 21-10-03 18:03

Min kammerat har købt et Sony DSC-P12 via Shopman, men der fulgte jo ikke en
DK manual med.
Hvor får han den billigst?
Kan den downloades på nettet?

På forhånd tak
Frank

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 21-10-03 18:33

On Tue, 21 Oct 2003 19:03:01 +0200, "Frank Horsøe"
<horso@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Min kammerat har købt et Sony DSC-P12 via Shopman, men der fulgte jo ikke en
> [...]
Hej Frank

Det skulle din kammerat har tænk på før han handlede.
En dk manual følger kun med i danmark, og kan næppe hentes på nettet
eller købes
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Frank Horsøe

Dato : 21-10-03 20:08

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det skulle din kammerat har tænk på før han handlede.
> En dk manual følger kun med i danmark, og kan næppe hentes på nettet

Nu er min kammerat (lad os bare kalde ham Wulf) godt klar over, at når man
via Shopman køber et kamera i Tyskland, så er der ikke en DK manual med.
Den kære Wulf er sikkert kommet til, i sin iver for at spare nogle hundrede
kroner, at overvurdere sine egne tysk- eller engelskkundskaber, og da det er
hans første kamera der har flere forskellige indstillingsmuligheder, må han
nu sande at være kommet til kort.
Den gode Wulf er dog godt klar over at en DK manual ikke bare ligger og
flyder på nettet, og finder da heller ikke en da han selv søger et par
gange.
Wulf vil derfor gerne vide hvor han kan få/købe/betale sig til en DK manual.
Med Venlig Hilsen
Wulf's kammerat

Fra : Jensb

Dato : 21-10-03 20:18

"Frank Horsøe" <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Wulf vil derfor gerne vide hvor han kan få/købe/betale sig til en DK
manual.
> Med Venlig Hilsen
> Wulf's kammerat

www.sony.dk under support, kan man faktisk downloade forskellige manualer
på dansk. Men man kan ikke ligefrem sige at siden er ny-opdateret, så det er
kun til nogle af de lidt ældre modeller. Man han kan da prøve og tage et kig
på dem, og se om ikke der er en af dem som minder om hans kamera. De fleste
funktioner i Sony's digitalkameraer betjenes rimelig ens.

Jens

Fra : Brian Jensen

Dato : 21-10-03 22:53

Har du prøvet hos en foto foretning ?
Jeg mener at det er muligt at købe manualer til Minolta hos en foto
forhandler, så mon ikke det kan købes til andre kaneraer også.

Mvh Brian

Fra : Coach [4130]

Dato : 23-10-03 22:17

> Min kammerat har købt et Sony DSC-P12 via Shopman, men der fulgte jo ikke
> [...]

Hvad siger du én på svensk?

mvh
Bri@n