Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside med billeder
Fra : Michael Bothager

Dato : 21-10-03 18:00

Hejsa.

Ris (og ros) modtages gerne :)

http://home20.inet.tele.dk/bothager/

/Michael

Fra : Michael Bothager

Dato : 21-10-03 18:03

Michael Bothager wrote:

> Hejsa.
>
> Ris (og ros) modtages gerne :)
>
> http://home20.inet.tele.dk/bothager/
>
> /Michael

Og det er ris og ros til billederne

/Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-10-03 18:36

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Ris (og ros) modtages gerne :)
>
> http://home20.inet.tele.dk/bothager/
>
> /Michael

Når man står over for en større mængde billeder, er det svært at forholde
sig til de enkelte. Du har et noget andet motivvalg og tilgang til det at
fotografere end jeg har. Det er der sikkert nogle der opfatter som et plus
Men det forhindrer ikke mig i at kunne lide dine billeder. Generelt
synes jeg du er ret skrap til det og har et godt øje for "situationen". Og
det mere episke landskab lykkes også fint for dig. Der er meget få tekniske
kiks ( få er lidt for mørke og drengen på stranden får for meget
opblødningsflash) Selv på min lille 15" synes jeg dog at billederne er
mindre end nødvendigt. Men hvorfor omtaler du dig selv i 3. person?

--
Mvh, Ole.
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Michael Bothager

Dato : 21-10-03 20:01

Ole Larsen wrote:

> [...]
> fotografere end jeg har. Det er der sikkert nogle der opfatter som et plus
> Men det forhindrer ikke mig i at kunne lide dine billeder.

Tak for de pæne ord. Jo det er mange billeder, men jeg er taknemmelig
med de kommentarer der kommer.

<snip>

> Der er meget få tekniske
> kiks ( få er lidt for mørke ...

Ole, kan jeg lokke dig til at fortælle mig hvilke du mener der er for mørke?

Endnu en gang tak fordi du tog dig tid til at se på dem.

Mvh
Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-10-03 20:09

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> Ole, kan jeg lokke dig til at fortælle mig hvilke du mener der er for
mørke?

Bl. an hestevogn i Firenze

Fra : Michael Bothager

Dato : 21-10-03 20:20