Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Elendigt billede af David Beckham
Fra : PI

Dato : 17-10-03 07:10

Hej!

Det er ikke den bedste kvalitet, men det er også med engangkamera til 30
kr.

http://megapixel.dk/vis/album/3475

mvh
Ishoey

Fra : Denn!s H

Dato : 17-10-03 09:03

"PI" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>

>Re: Elendigt billede af David Beckham

Ja - hvorfor så bringe det her?
Gruppen her er i forvejen fyldt med overflødige indlæg og endeløse lange
diskussioner, så jeg synes dit indlæg desværre med til at følge op på den
linie.

/Denn!s

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-10-03 09:15

>Gruppen her er i forvejen fyldt med overflødige indlæg og endeløse lange
>diskussioner, så jeg synes dit indlæg desværre med til at følge op på den
>linie.

Så må du jo selv komme med noget der er bedre! Der burde da være plads
til alle.

ps! Du har selv bidraget med 2 indlæg de sidste mange måneder.

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

Hent mit ASP fotoalbum her: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=598
http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk