Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Australien....
Fra : Nic

Dato : 17-10-03 00:50

Jeg vil også dele et par gode...

Kameraet er et Sony P72 - Billedestørrelsen er 1600x1200, så de er gode som baggrunde ;)

Folks ærlige meninger er meget velkomne...

www.fogh.com/files/pics

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-10-03 08:25

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in

> Jeg vil også dele et par gode...
>
> Kameraet er et Sony P72 - Billedestørrelsen er 1600x1200, så de er gode
> som baggrunde ;)

Jeg vil meget gerne se dem, men de er for store - gider du resize dem til
omkring 800x600 eller lidt mindre?..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Henning

Dato : 17-10-03 20:52

Kan vi blive ved med at tage hensyn til gamle systemer?

Hvis du vil have dine biller vist med fuldt "blus", giv dem den højeste
opløsning du er villig til at dele dem i, men giv evt. mulighed for visning
i et mindre format til dem der ikke har tidssvarende udstyr.

mvh Henning

Fra : Nic

Dato : 17-10-03 23:50

> Hvis du vil have dine biller vist med fuldt "blus", giv dem den højeste
> opløsning du er villig til at dele dem i, men giv evt. mulighed for visning
> i et mindre format til dem der ikke har tidssvarende udstyr.

Folk kan vel gem som og så resize som det passer dem?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-10-03 00:05

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev :

>Folk kan vel gem som og så resize som det passer dem?

Det forkorter jo ikke downloadtiden med langsomme forbindelser.
--
Knud

Fra : Nic

Dato : 18-10-03 00:06

> Det forkorter jo ikke downloadtiden med langsomme forbindelser.

Ah, my bad - folk siger bare til hvad de vil have dem i...

Fra : lars bo

Dato : 18-10-03 17:09

Hej Nic
F.eks. 800x600 på en total størrelse omkring 100 kb ville nok være mere
rimeligt.
Jeg må indrømme at jeg stejlede noget da jeg opdagede at dit første billede
fyldte 0,9 MB og mistede lysten til resten.
Du kan jo kontrollere hvor mange kommentarer du har fået angående selve
billederne?

--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : Allan

Dato : 18-10-03 23:03

> Folk kan vel gem som og så resize som det passer dem?

Ja Eller sige de er for store og være ligelgade.

Og det er jo godt for ligeglad er altid glad

Allan

Fra : lars bo

Dato : 19-10-03 15:10

Hej Nic
Det var jo egentligt billederne der skulle kommenteres, så her:

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Folks ærlige meninger er meget velkomne...
> www.fogh.com/files/pics

DSC00292.JPG alt for meget lys i øverste del af billedet, ellers rimeligt
godt. Du kunne have brugt et gradueret gråfilter til den øverste 2.del af
træerne så havde det måske virket.

DSC00564.JPG jeg bryder mig ikke om det, så er det sagt. Desuden er den for
langt mod venstre i billedet. Hvis det vand du har bag den havde været foran
den, og du havde været nede i højde med øjet, så måske?

DSC00654.JPG nu er regler selvfølgeligt til for at brydes, og jeg gør det
også flittigt selv, men her er der ikke noget hverken over eller under
horisonten, som du har valgt at lægge i midten af billedet. Så det eneste
billedet indeholder er solen og det er ikke nok.

DSC01027.JPG jeg har desværre aldrig været der, så jeg kan ikke sige hvilke
muligheder du har haft, men jeg synes at den mørke forgrund dominerer.
Klippen er dog flot, men er der ikke noget for foden af den, som kunne have
kommet med?

DSC01115.JPG han er da sød, er han taget i fangenskab eller ude i byen?

DSC01146.JPG

DSC01553.JPG et rigtigt godt billede med lidt liv i forgrunden ved hjælp af
bølgerne på strandbredden, horisonten der bliver brudt af bjergryggen der
skyder ud, samt de lave skyer, og over bjergryggen solen der belyser himlen
i de sidste minutter. Virkeligt godt.

DSC01554.JPG i stil med det forrige men ikke helt så godt, her mangler
solen, prøv at se dem ved siden af hinanden.

håber det var hvad du ønskede.