Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Golden Gate
Fra : Hans kruse

Dato : 16-10-03 17:26

Her er nogle billeder jeg tog i søndags af Golden Gate. Billederne er
taget med Canon 10D. Billederne fra efter solnedgang er taget på lang
lukkertid 15 sekunder på stativ (naturligvis)
http://www.pbase.com/hkruse/goldengate
Mvh, Hans

Fra : Ricki Susic

Dato : 16-10-03 19:20

> [...]
> taget med Canon 10D. Billederne fra efter solnedgang er taget på lang
> lukkertid 15 sekunder på stativ (naturligvis)

Suk.......det er bare skræmmende gode billeder, syn's jeg!

Ricki

Fra : Brian Poulsen

Dato : 16-10-03 19:27

Ja det er fandme flot.

Men Golden Gate Bridge er en af de ting man ikke kan tage dårlige billeder
af.
Altså et taknemmeligt mål.

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 17-10-03 12:57

> Men Golden Gate Bridge er en af de ting man ikke kan tage dårlige billeder
> af.
> Altså et taknemmeligt mål.

aaahhhh... Det er nu lykkes mig at tage et par billeder, der var knap så
fantastiske.... Der er jo altid forbandet tåget!

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!

Fra : Allig8or

Dato : 16-10-03 20:00

"Hans kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taget med Canon 10D. Billederne fra efter solnedgang er taget på lang
> lukkertid 15 sekunder på stativ (naturligvis)
Flotte Billeder......
Ak,Ja,den tåge man ved den kommer,men aldrig hvornår........

Håber du hygger dig i SF...............(Wish I were there...)

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Alex W

Dato : 16-10-03 21:00

Hej Hans

Flotte billeder ... Der ville jeg gerne have været ) Tag mig med i
bagagen næste gang )

Din 15 mm er det en Canon eller Sigma ?? Der er god tegning i.
Har du fotograferet i RAW og konverteret til JPEG eller har du skudt i JPEG?

/Alex W

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-10-03 22:37

Det er en Sigma 15-30mm linse, der er anvendt til vidvinkel billederne.
Jeg anvender RAW format og benytter Phase One's DSLR RAW konverterings sw.
Mvh, Hans

Fra : Johnny Louis

Dato : 16-10-03 23:02

Hans kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> taget med Canon 10D. Billederne fra efter solnedgang er taget på lang
> lukkertid 15 sekunder på stativ (naturligvis)

Fantastiske billeder, ren nostalgi da det er 35 år siden, jeg som knægt
kørte på den bro.

Johnny Louis

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 16-10-03 23:18

Flotte billeder, bare man dog havde råd til en tur derover. Må vist i gang
med en opsparing
Jeg kan specielt godt lide #6158, selvom det er lidt tæt skåret (lidt mere
af broen havde være super).

Hilsen Bo

Legeplads:
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm
http://bo.joergensen3.person.emu.dk

Fra : lars bo

Dato : 17-10-03 08:20

Hej Hans
Herlige billeder, andet er der ikke at sige.
Bedst kan jeg lide motivet i 6191.

--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-10-03 18:02

Efter at jeg er kommet hjem, har jeg opdateret med flere billeder.
Mvh, Hans