Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
slide show på cd
Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 12:39

Jeg søget et program der kan lave et dias show med autoron på cd.
Jeg har prøvet irfanview men det er ikke avanceret nok.

Det jeg efterlyser et et hvor der er muligt at sætte lyd ind i samt at den
skifter til de forskelige billeder på forskelige måder.
På den færdige cd skal det være muligt at se billederne enkelt vis.

Jeg har prøvet easy slide show creator men det har nogen ting ved det jeg
ikke kan lig.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Gerner

Dato : 16-10-03 15:32

photo2vcd

--
Gerner
170WU/773hrs

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 16:18

On Thu, 16 Oct 2003 16:31:31 +0200, Gerner wrote:

> photo2vcd

Jeg glemte lige at skrive at jeg ikke er interseret i vcd.
Da jeg har en vcd liggende men den kan bare ikke afspille nogen steder.
Der skal ikke kunne instaleres nogen andre programmer for at kunne afspille
skiven.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Ragna

Dato : 16-10-03 17:22

Hej Anders!

Prøv at kigge på "My slideshow" her:
http://www.anixsoft.com/

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Gerner

Dato : 16-10-03 17:28

On Thu, 16 Oct 2003 17:18:08 +0200, Anders pedersen
> [...]

>Der skal ikke kunne instaleres nogen andre programmer for at kunne afspille

Du har ikke skrevet på hvilket medie de skal vises.
For at afspille filer i vcd skal man have en dvd.
Jeg gik da ud fra du havde en dvd, da der ikke kan være så mange fotos på en cd.
Desuden er du ikke den første der spørger, så kik bagud i gruppen og find en
løsning du kan bruge.

--
Gerner
171WU/781hrs

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 18:52

On Thu, 16 Oct 2003 18:28:07 +0200, Gerner wrote:

> [...]
> Desuden er du ikke den første der spørger, så kik bagud i gruppen og find en
Jeg ingendvd
Det havde jeg vist glemt at skrive

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.