Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf-elev
Fra : Mike Hansen

Dato : 15-10-03 15:23

Fotograf-elev søger læger plads i landet.

jeg skal starte på Københavns Tekniske skole. som fotograf

ligt om mig jeg er dansker og snakker og skriver dansk
og jeg har gå-på-mod

i kan kontakt mig på min mobil. 26 24 15 92
eller på e-mail. matrix@stofanet.dk

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-10-03 16:14

"Mike Hansen" <matrix@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ligt om mig jeg er dansker og snakker og skriver dansk
> og jeg har gå-på-mod
>
> i kan kontakt mig på min mobil. 26 24 15 92

Du virker en kende ubegavet, siden du poster indlægget igen, nok ikke den
bedste egenskab hvis man vil have en elevplads.

Nå ja, din stavning er af h***** hvis det skulle ligne et seriøst opslag, og
så endnu en gang, det er den forkerte gruppe du poster i, hvis du magter det
skulle du prøve at kigge lidt på www.usenet.dk

Jesper Juul

Fra : OZ

Dato : 15-10-03 19:02

"Mike Hansen" <matrix@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Fotograf-elev søger læger plads i landet.

Hvad har læger med fotografering at gøre?

> jeg skal starte på Københavns Tekniske skole. som fotograf
>
> ligt om mig jeg er dansker og snakker og skriver dansk
> og jeg har gå-på-mod

Måske skulle du søge en plads på VUC´s stavekursus.

Mvh.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-10-03 19:46

OZ wrote:

> Måske skulle du søge en plads på VUC´s stavekursus.

Nå - her ellers nogen som har gang i noget mopning....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KH

Dato : 15-10-03 20:54

> Nå - her ellers nogen som har gang i noget mopning....

Næ, jeg har støvsuget.

OZ.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 01:08

Apropro mobning (bemærk stavemåde):
"Nå - her ER ellers..."

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 16-10-03 08:22

On Thu, 16 Oct 2003 02:07:53 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Apropro mobning (bemærk stavemåde):
>"Nå - her ER ellers..."

Apropos apropos (bemærk stavemåde . Glashuse er skide skrøbelige :)

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/