Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mange nyere fugle billeder..
Fra : max

Dato : 14-10-03 13:59

http://www.photosig.com/go/users/userphotos?sort=id-d&page=1&id=129447
De er goe, men der er folk på photosig der tager rigtigt goe billeder, et besøg
værd hvis solen skulle svigte og man keder sig..)-max-

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-10-03 10:23

max wrote:

> http://www.photosig.com/go/users/userphotos?sort=id-d&page=1&id=129447
> De er goe, men der er folk på photosig der tager rigtigt goe billeder, et besøg
> værd hvis solen skulle svigte og man keder sig..)-max-

Også uden at man keder sig - der er en del rigtigt gode - tak for
kigget!

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : lars bo

Dato : 16-10-03 19:32

Hej Max

> De er goe, men der er folk på photosig der tager rigtigt goe billeder,
>-max-

Rigtigt gode billeder du har fået lagt ud på photosig. Af dine fuglebilleder
har jeg svært ved at beslutte mig for hvilket jeg bedst kan lide, det er
enten "Take Off" eller "Seagull With Bread" .
Det er især det at vingerne viser bevægelseskraften samtidigt med at kroppen
står helt skarpt.

hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!