Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jane i junglen
Fra : palle jensen

Dato : 14-10-03 08:21

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 13:38

Hej Palle Finn.

Hun ser da godt nok ikke ud til at kunne lide det. Hun ser ud som om hun er
ked af det og samtiddig lidt genert.

Når det er sagt, så kan jeg godt lide dine billeder med Bianca. Hun gør sig
godt på billederne. Øjnene er med......

Hilsen
Karsten Hartmann

Fra : palle jensen

Dato : 14-10-03 22:11

KHS wrote:

> Hej Palle Finn.
>
> Hun ser da godt nok ikke ud til at kunne lide det. Hun ser ud som om hun er
> ked af det og samtiddig lidt genert.

Billederne af Eline er taget inden vi rigtig havde lært hinanden at
kende. Vi skal fotografere igen om nogle dage og så håber jeg at
genertheden har fortaget sig.

Palle Finn

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 14:41

Jamen så glæder jeg mig da til at se hende når hun er tøet op
Det må være svært at få pigerne til at tø op og være naturlige på
billederne. Specielt i tyndt tøg

Kender du pigerne i forvejen eller er det "modeler" der hentes ind til
opgaven? Undskyld gåseøjnene, men Eline lever vel ikke af at være model?

Hilsen
Karsten Hartmann

Fra : palle jensen

Dato : 16-10-03 11:18

KHS wrote:

> Kender du pigerne i forvejen eller er det "modeler" der hentes ind til
> opgaven? Undskyld gåseøjnene, men Eline lever vel ikke af at være model?
>

> Hilsen
> Karsten Hartmann

På modellerne.dk kan fotografer og modeller mødes og evt få fotoaftaler
i stand

vh
Palle Jensen