Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tutorial til PS?
Fra : Årslev

Dato : 14-10-03 01:02

Jeg er rimelig ny inden for foto-verdenen, men har lige investeret i et
Olympus 740 UZ.
Inde på Fotokritik.dk kan jeg se nogle rigtig flotte billeder taget med
samme kamera, så jeg kan jo se at jeg har noget at leve op til.

Men resultatet kan de jo ikke opnå uden at køre billederne igennem
Photoshop. Men hvad gør de rent konkret i PS? Altså, kan man få en god
gennemgang af hvilke værktøjer man oftest benytter til at redigere sine
billeder og hvordan man bruger dem?

En slags billedredigerings-tutorial.

/Årslev

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 14-10-03 09:32

Vil ikke sige det svare 100% på dit spørgsmål, men på
http://www.fotoportal.dk/artikler/
er der da en start

Der er ikke alt du skal bruge, men skriv evt en mail til info@webmasteren.dk
hvad du savner, så er det måske den artikel vi laver næste gang.

vh
Jan

Fra : Henning

Dato : 14-10-03 11:04

"Årslev" <ga03427@galnet.dk> skrev i en meddelelse
Klip...

> En slags billedredigerings-tutorial.

Her er et par steder jeg selv har haft mengen glæde af:

http://www.russellbrown.com/tips/photoshop.html

http://www.heathrowe.com/tutorials.asp

mvh Henning