Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der forskel?
Fra : Martin Schou

Dato : 13-10-03 22:13

Er der forskel på hvad der automatisk følger med af tilbehør når man køber
eks. Canon S50.
Jeg tænker på batterier, CF kort oplader taske osv. Jeg synes nemlig ikke
det er lige tydeligt på alle netbutikker hvad man rent faktisk får for sine
penge.

Hilsen Martin

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-10-03 07:57

"Martin Schou" <fake@made.up> wrote in message
> [...]
> Jeg tænker på batterier, CF kort oplader taske osv. Jeg synes nemlig ikke
> det er lige tydeligt på alle netbutikker hvad man rent faktisk får for

-Når jeg har været i tvivl, har jeg sendt en mail til de pågældende
netbutikker. Hvis de ikke svarer inden 3-4 dage, sender jeg som regel en
mail til dem, og fortæller, at deres information er for dårlig, og at jeg
fravælger dem, hvis jeg i fremtiden skulle søge efter noget andet fotogrej.
Herefter har jeg ALTID fået svar.

Bo //

Fra : Martin Schou

Dato : 14-10-03 11:41

"Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk> wrote in message

> [...]
> mail til dem, og fortæller, at deres information er for dårlig, og at jeg
> fravælger dem, hvis jeg i fremtiden skulle søge efter noget andet

Når du så har fået svar, har der så været forskel ?