Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Information om farvefremkaldelse
Fra : Thomas Mose Thomsen

Dato : 13-10-03 09:00

Jeg er intreseret i selv at begynde at fremkalde mine billeder og negativer
i farve. Jeg har brug for lidt baggrundsviden før jeg kaster mig ud i
projektet. Er der nogle der han anbefale bøger eller har links til gode
hjemmesider der kan give tips?

På forhånd tak

--
Thomas Mose Thomsen
tmose@mail.dk

Fra : Pico

Dato : 13-10-03 16:12

Thomas Mose Thomsen wrote:
> [...]
> kaster mig ud i projektet. Er der nogle der han anbefale bøger eller
> har links til gode hjemmesider der kan give tips?

Har du overvejet at kontakte din lokale fotoklub, mange gange er der
nytige tips, mørkekamre og en god snak at få. Jeg er temlig sikker
på at de fleste fotoklubber er villige til at hjælpe/vise dig på vej, selvom
du ikke ønsker at være medlem, så skal du nok lige oplyse om det
først.
Pico

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-10-03 16:35

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
selvom
> du ikke ønsker at være medlem, så skal du nok lige oplyse om det

Strålende ide, og der er altid en/flere, der har foden på den nyeste
teknologi.
Mvh Ole