Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dantax4100Z3 eller Canon A80
Fra : P V Jørgensen

Dato : 12-10-03 21:36

Kan nogen anbefale det billige Dantax 4100 Z3 (1999,- i Føtex) eller skal
jeg hellere købe Canon A80 (til omkring 3600,-)? -Det bliver mit første
digitalkamera, så jeg vil gerne undgå fejlkøb.

P.V. Jørgensen
pvj@NOSPAMprivate.dk

Fra : K.G.

Dato : 13-10-03 07:06

Hej P.V. Jørgensen ....

Det er sørme vanskeligt at svare på og dog ....

Der er jo i den grad "klasse forskel" og jeg vil
tro du vil blive skuffet over et Dantax 4100 Z3

Med hensyn til prisen på Canon A80 skal du jo
hvis ikke du har det ligge omkring 1000 Kr. til
i udstyr - taske - batterier - større Memory kort
oplader osv. ...

Så den faktiske pris stiger - men der ville ikke
tvivl i mit sind ...

Jeg ville alt efter behov gå ned i Canon A70 - eller
ofre en A80 i begge tilfælde vil du få en dejlig
oplevelse og ikke smide pengene væk ...

Min knægt på 26 har lige købt et Canon A70 og
jeg synes bestemt det er et godt køb - priserne
ligger omkring 2700 til 2900 Kr. + det ekstra
udstyr som jeg tidligere har omtalt .... her snakker vi
priser på Nettet de er typisk 8-900 Kr. dyrere i
Fotoforretninger og TDC ....

Held og lykke med købet jeg har haft et Canon A40
i et år - og dets kvalitet overrasker mig stadig ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn
Fotoside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo

Fra : P V Jørgensen

Dato : 13-10-03 20:44

Jamen tak for dit svar. Jeg vil ofre de ekstra ca. 2000,- kr på et
ordentligt kamera. Det lignede bare et rigtigt godt tilbud med bl.a. 128MB
CF-Ram.

P.V. Jørgensen
pvj@NOSPAMprivate.dk