Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder i Fyens Stifttidende
Fra : Ole Larsen

Dato : 12-10-03 13:58

I dag er i omtalte to helsider om fotograf Jørgen Jensen, Dyrup, Odense.
Hans projekt, "50+" går ud på billeder af mænd over 50 år gl.. Kvinder er
for forfængelige til at han gider fotografere dem -
Smukke s/h billeder, som nogle måske vil kalde gråt-i-gråt, traditionel
fotografi hvor hvert billede er en historie i sig selv. Nænsomme beskåret og
uden effektjag - så smukt.
Også ros til avisen, det vil bruge så megen plads på en gl. tradition.

--
Mvh, Ole.
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Morten Bested

Dato : 12-10-03 14:03

Kan du ikke scanne eller af-fotografere de 2 sider? det er jo ikke alle der
har fyens stifttidende ;)

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-10-03 14:22

"Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke scanne eller af-fotografere de 2 sider? det er jo ikke alle
der
> har fyens stifttidende ;)

Beklager, det kan jeg ikke, jeg læste hos en bekendt. Men mon ikke de har en
internetside ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 15:08

Ole Larsen wrote:

> Beklager, det kan jeg ikke, jeg læste hos en bekendt. Men mon ikke de har en
> internetside ?

Der står vist ikke noget på Fyens Stifttidendes hjemmeside, men
Jørgen Jensen har selv en hjemmeside http://www.jjfoto.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Fums

Dato : 12-10-03 16:31

Niels Ebbesen skrev news:3F896026.E3A9C89@niels-ebbesen.net
> Der står vist ikke noget på Fyens Stifttidendes hjemmeside, men
> Jørgen Jensen har selv en hjemmeside http://www.jjfoto.dk

Jo da, hele avisen ligger online. Den er lige her
http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=315&bfv_articleid=398250

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : ThomasM

Dato : 12-10-03 16:36

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> wrote in message
> Niels Ebbesen skrev news:3F896026.E3A9C89@niels-ebbesen.net
>

> Jo da, hele avisen ligger online. Den er lige her
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=315&bfv_articleid=398250

Hvis man så bare var abonnent...

/ThomasM

Fra : Madsen

Dato : 12-10-03 16:41

> Jo da, hele avisen ligger online. Den er lige her
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=315&bfv_articleid=398250

Ja det er en meget fin link
men det kræver Bruger navn og kode ord.
Hilsen
Madsen

Fra : Fums

Dato : 12-10-03 17:05

Madsen skrev news:3f89765e$0$27388$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Ja det er en meget fin link
> men det kræver Bruger navn og kode ord.

De kræver de fleste indholdslevereandører jo. Jeg har gemt siden online, men
jeg må vist ikke ligge adressen her

"Om ophavsret

Kopiering m.v.
Artikler, fotografier, grafik og andet offentliggjort materiale på Fyens
Stiftstidendes website stilles til rådighed for visning/læsning.

Du må gerne udprinte enkelte kopier til din egen private brug. Denne adgang
gælder alene fysiske personer. En virksomhed må således ikke udprinte
artikler m.v., heller ikke til brug for kopiering til virksomhedens
medarbejdere.

Du må også gerne tage en kopi i digital form, hvis det udelukkende sker til
din egen personlige brug inden for husstanden, jf. ophavsretslovens § 12.
Læs ophavsretsloven

Yderligere anvendelse og eksemplarfremstilling kræver udtrykkelig aftale med
Fyens Stiftstidende.

Hvis du er i tvivl om, hvad du må kopiere og hvordan, så kontakt altid Fyens
Stiftstidende på telefon 66 11 11 11 eller e-mail redaktion@fyens.dk

Links
Du må gerne henvise til forsiden af vores hjemmeside - www.fyens.dk - med
tydelig kildeangivelse. Til gengæld accepterer vi ikke gentagen og
systematisk brug af dybe links direkte til underliggende materiale på
hjemmesiden.

Der må heller ikke linkes på en måde, så Fyens Stiftstidendes website kommer
til at se ud, som om den er en del af en anden hjemmeside, medmindre du har
indgået aftale med os.

Overtrædelser medfører krav om vederlag, erstatning og godtgørelse.

Fyens Stiftstidende er ikke ansvarlig for indholdet på websites, som Fyens
Stiftstidende linker til. "

Fra : Fums

Dato : 12-10-03 17:17

Morten Bested skrev news:3f895101$0$70002$edfadb0f@dread12.news.tele.dk