Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterlysning af link til en speciel hjemme~
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-10-03 19:16

Efterlysning af link til en speciel hjemmeside...

Jeg er for et par år siden stødt på en noget speciel hjemmeside,
hvor en dansk amatørfotgraf helt seriøst udstillede nøgenmodel-
fotos af ældre kvinder, jeg har ikke gemt et bookmark, og lige
nu er der en af mine venner som ikke vil tro på den historie, og
derfor vil jeg høre om der er nogen som kender et URL til siden.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-10-03 21:01

> [...]
> derfor vil jeg høre om der er nogen som kender et URL til siden.

"nu er der en af mine venner som ikke vil tro på den historie, og

Bob-bob-bob....kom bare ud af busken !

OK - undskyld - ku' altså bare ikke stå for chancen

Håber andre har noget mere konstruktive svar !

Jesper

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 00:33

Jesper Hedegaard wrote:

> Håber andre har noget mere konstruktive svar !

Ikke nødvendigt, Google er bare suveræn, den pågældne amatørfoto-
graf har dog suppleret med billeder af nogle yngre damer...

http://www.erotikos.dk/ts2002/index.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-03 10:21

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Ikke nødvendigt, Google er bare suveræn, den pågældne amatørfoto-
> graf har dog suppleret med billeder af nogle yngre damer...
>
> http://www.erotikos.dk/ts2002/index.htm

Det var godt fundet. Jeg prøvede også lige Google for at hjælpe dig, men
kunne ikke finde noget. Jeg prøvede heller ikke så længe. Jeg var bange
for, at konen kom og afslørede mig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 11:27

Henrik Münster wrote:

> Det var godt fundet. Jeg prøvede også lige Google for at hjælpe dig, men
> kunne ikke finde noget. Jeg prøvede heller ikke så længe. Jeg var bange
> for, at konen kom og afslørede mig.

Jeg havde det problem, at med de søgefraser jeg prøvede, der jeg
fik jeg bare enormt mange hit...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-03 20:50

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg havde det problem, at med de søgefraser jeg prøvede, der jeg
> fik jeg bare enormt mange hit...!

Det må have været nogle spændende fraser. Jeg fik ikke et eneste. Du har
nok en mere livlig fantasi, end jeg har
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 21:15

Henrik Münster wrote:

> Det må have været nogle spændende fraser. Jeg fik ikke et eneste. Du har
> nok en mere livlig fantasi, end jeg har

Jeg starter altid med en bred søgning, som jeg så indsnævrer med
booleske opretorer, men problemet er, at det pågældne site udgiver
sig for at være frækkere end det er, det indeholder nemlig en mas-
se af de ord som jeg i starten prøvede at filtrere fra.

Men bort set fra det, så er det da en smadder morsom site...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-03 21:13

> [...]
> se af de ord som jeg i starten prøvede at filtrere fra.
>
> Men bort set fra det, så er det da en smadder morsom site...

Hmmm - så var der altså ikke tale om en livlig fantasi - nærmere et
spørgsmål om renheden af samme fantasi ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 21:34

Jesper Hedegaard wrote:

> Hmmm - så var der altså ikke tale om en livlig fantasi - nærmere et
> spørgsmål om renheden af samme fantasi ?

Jeg har en meget livlig, slem og farverig fantsi, og jeg skam-
mer mig ikke over den...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-03 21:30

> Jeg har en meget livlig, slem og farverig fantsi, og jeg skam-
> mer mig ikke over den...

Helt OK med mig - jeg læser det som om at jeg ikke er et hak bedre end dig.
Altid rart at møde folk, der ikke tænker pænere end en selv

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-03 21:32

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dig.
> Altid rart at møde folk, der ikke tænker pænere end en selv

Jeg svarer lige mig selv - jeg ser nemlig at min auto-signatur stadig ikke
virker.....måske man sku' gå over til at skrive i hånden herinde ?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-03 21:34

> [...]
> >

> Jeg svarer lige mig selv - jeg ser nemlig at min auto-signatur stadig ikke
> virker.....måske man sku' gå over til at skrive i hånden herinde ?

Grrrrrr

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-10-03 22:00

Jesper Hedegaard wrote:

> Grrrrrr

Måske du også lige skulle overveje, at slette alt det du ikke
citerer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-10-03 00:16

> Måske du også lige skulle overveje, at slette alt det du ikke
> citerer...

> http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner.

Ganske rigtigt - og nu efter en tur i dk.test burde mine frustrationer været
lukket ud. For i dag i det mindste.

Sov godt - en ny dag - ja, uge - truer !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 01:16

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til@spam.dk> skrev :

>Ganske rigtigt - og nu efter en tur i dk.test burde mine frustrationer været
>lukket ud. For i dag i det mindste.

Det lader det til at knibe med, der er f.eks. ingen grund til at
medsende signaturen i de indlæg, man svarer på.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Claus Smith

Dato : 12-10-03 13:17