Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Diasforsats - god nok?
Fra : Verner Nykjær

Dato : 11-10-03 13:30

Jeg har en masse dias fra fra tidligere, og nu kunne jeg godt tænke
mig at lave billederne digitale. Er diasforsats til digitalkamera
brugbar eller er jeg nød til at investere i diasscanner?

Mvh Verner

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 11-10-03 14:41

Samlet pris 40 kr (mange penge men...)

Løsningen har jeg bragt før,
men den bliver vel ikke ringere af det!

Denne løsning er næsten for nem:

Diaprojektor og digitalkamera

Vis billedet på et stykke godt, supergodt pap (schoelhammar
fås i tegnebutikker format ca A2) i det dunkelt lokale

Fotografer det billed der kommer

ved negativer kan de fleste programmer lave det om til positiv
hvis det ønskes

Det bliver pænt, rigtigt pænt

Samlet pris ca 40 kr excl digital kamera og projektor

Lars (København nord)
===============================
Husk at slette FJERNES ved svar
complexFJERNES@pc.dk

Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 11-10-03 15:02

Her er en ide, såfremt man har et gl. forstørrelsapparat og et digikamera.
http://www.arch-pix.dk/opemus/dk/
Eller se hos www.soligor.com der ligeledes har noget prisbilligt udstyr for
affotografering fra analog til digital.
Mvh