Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Digitalkamera
Fra : Rune Nielsen \(6760\~

Dato : 10-10-03 16:22

Hej Alle!

Da jeg netop er kommet af med mit billige Aldi digitalkamera, er det ved at
være tid til at købe et nyt og bedre kamera.

Jeg har som krav, at kameraet skal være hurtigt til at starte op og tage
billeder. Derudover skal det helst ikke være for stort, og selvfølgelige
tage nogle hæderlige billeder.

Jeg er faldet over Canon Ixus II til 2800 på ebrpriser.dk. Er der nogen der
har noget at sige til dette kamera? Den bruger jo SD kort. Er det helt skidt
eller hvad? Er den lige så hurtig som de andre Ixus modeller som f.eks. v2?

ElAf andre kameraer, har jeg overvejet en brugt Ixus v3 som kan fås brugt
til ca. 2000 eller et Canon Powershot A300 til 1750. Er der nogen der kender
A300, og kan den anbefales? Den er jo lige 1000 kroner billigere end en Ixus
II, men holder den i virkeligheden?

Håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg er meget i tvivl.

MVH. Rune Nielsen