Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Noget om ophavsret på billeder.
Fra : Thomas Madsen

Dato : 09-10-03 14:58

Hej,

Jeg har engang vundet en PhotoCD-afspiller og med den medfulgte der en
PhotoCD fra Kodak med nogle gode billeder på. Nogle af billederne kunne
jeg godt finde på at bruge til noget undervisningsmateriale som jeg pt.
er ved at strikke sammen. Må jeg mon bruge disse billeder eller skal
jeg have lov af Kodak? Mon ikke den CD svarer til at gå ned og købe en
CD med clipart og billeder, som vel også må bruges til hvad man nu end
ønsker at bruge dem til?

Madsen.

Fra : Jacob Waage

Dato : 09-10-03 15:16

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg godt finde på at bruge til noget undervisningsmateriale som jeg pt.
> er ved at strikke sammen. Må jeg mon bruge disse billeder eller skal

Det er svært at svare på. Hvis der ikke udtrykkeligt står, at det er
tilladt, skal du indhente en tilladelse først. Spørg dem.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 09-10-03 15:32

Jacob Waage skrev:

> Det er svært at svare på. Hvis der ikke udtrykkeligt står, at det er
> tilladt, skal du indhente en tilladelse først. Spørg dem.

Det er nu nok det smarteste at spørge dem ja, så det vil jeg gøre.
Tak for svaret.

Madsen.