Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder lagt op...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-10-03 15:31

....på www.fotofoto.dk - Aragorn Elessar er mit brugernavn der.

Positiv og konstruktiv kritik er velkommen som altid.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-10-03 16:01
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-10-03 16:04

Så først nu det var Frede & Mary D - du er sku hurtig.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-10-03 02:31

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> Så først nu det var Frede & Mary D - du er sku hurtig.
>
> Jan
> www.fotoportal.dk

Jeps - fik fri i frokostpausen og daffede hjem bagefter, rodede med billeder
og lagde dem op.
Gudsketak og lov for flinke ledere, der ved jeg er tovli' med at
fotografere.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-10-03 02:30

> Du kan liste dine billeder sådan
> http://www.fotofoto.dk/overview.aspx?user_pk=39&func=userimg
>
> Jan
> www.fotoportal.dk

Hej Jan.

Takker for tippet, det gør det lidt nemmere for folk at se mine billeder en
anden gang!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-10-03 16:07

Aragorn Elessar wrote:

> ...på www.fotofoto.dk - Aragorn Elessar er mit brugernavn der.
>
> Positiv og konstruktiv kritik er velkommen som altid.

Når man her i gruppen henviser til et eller flere billeder på en
hjemmeside, så er det kutyme med et dybt link, som fører direkte
til det/de pågældne billede/r...

Og så kan jeg iøvrigt anbefale, at du finder et andet sted at
udstille dine billeder, da www.fotofoto.dk er nok nettets mest
incompatible og fejlbehæftede foto-site...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-10-03 02:39

-sakse-
> [...]
> udstille dine billeder, da www.fotofoto.dk er nok nettets mest
> incompatible og fejlbehæftede foto-site...

-snip-

Hej Niels.

Det med linket fandt jeg først ud af da Jan lavede et link til mine
billeder, så sådan er det.
Tak til Jan for hjælpen da.

Jeg er udmærket tilfreds med www.Fotofoto.dk, da siden kører en hel del
hurtigere end mine tre egne hjemmesider, hvad angår det at loade billeder -
jeg ved dælenme' ikke hvad der er med vores server, men jeg fik at vide at
grunden til at den kører utroligt langsomt en gang imellem, er, at den
'taber pakker' - hvad pokker det så end betyder. Kan det have nogen
betydning, hvilken opløsning og komprimering man lægger sine billeder på
siden med?
Ellers havde jeg lavet www.welles.dk om til en ren fotosite for længe siden.

Derudover kender jeg kun www.fotokritik.dk, som jeg hidtil har været lettere
utilfreds med - så vidt jeg ved skulle deres besværligheder været blevet
rettet, men jeg bryder mig ikke om sidens opbygning og antallet af brugere.
Alt drukner i mængden synes jeg. Men det er så bare mig.

Men links til andre gratis websites hvor man kan dele sine billeder med
andre er hjerteligt velkomne da, så vil jeg kikke på det og se, om der er
nogle sites jeg synes ser gode ud.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
www.welles.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-10-03 16:36

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.invalid> skrev i en meddelelse
> ...på www.fotofoto.dk - Aragorn Elessar er mit brugernavn der.
>
> Positiv og konstruktiv kritik er velkommen som altid.

Var inde og kikke, men gad ikke lede efter dig specifikt.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-10-03 02:40

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message
-snippe-
> Var inde og kikke, men gad ikke lede efter dig specifikt.

Hihi, det kunne også være linket bedre, ved jeg nu.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 09-10-03 02:28

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.invalid> skrev
> ...på www.fotofoto.dk - Aragorn Elessar er mit brugernavn der.

Det er et fint billede af Pingo og Mary, men en kraftigere zoom næste gang
vil give et bedre resultat, der er lidt for meget udenoms i forhold til det
vi nok alle ved fokus er rette imod..

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-10-03 04:18

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> vil give et bedre resultat, der er lidt for meget udenoms i forhold til

Hej Søren.

Det med bedre zoom har du fuldstændig ret i, problemet er at kameraet
zoomede alt det det kunne trække...desværre kunne jeg ikke zoome mere, da
man ikke kan udskifte linser osv., som man kan med et
spejlreflekskamera...ret upraktisk hvad angår zoom, det der Ricoh RDC-7, men
nemt at bruge i en håndevending.
Og så er billedet endda kraftigt beskåret og komprimeret, til dels for at få
flyttet fokus til de to på balkonen, og til dels for at få det ned under de
150 kb, som www.fotofoto.dk kræver - det oprindelige billede fylder lidt
over 2 mb, men har så også bedre detaljerigdom og skarphed.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk