Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pris på EOS 10D
Fra : Mogens Jeppesen

Dato : 06-10-03 18:27

Prøv at se denne pris på EOS 10D, ka' det passe, og hvis, vil det smitte af
på Danmark

Mogo

Fra : Jesper Juul

Dato : 06-10-03 18:32

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se denne pris på EOS 10D, ka' det passe, og hvis, vil det smitte
af
> på Danmark

Hvilken pris ?

Jesper Juul

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-10-03 18:32

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se denne pris på EOS 10D, ka' det passe, og hvis, vil det
smitte af
> på Danmark

Rundetårn!

--
-Jens B.

Fra : Per Bau

Dato : 06-10-03 18:31

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se denne pris på EOS 10D, ka' det passe, og hvis, vil det
smitte af
> på Danmark

Ja den ser godt nok ikke ret stor ud?

/Per

Fra : Mogens Jeppesen

Dato : 06-10-03 18:34

Hov glemte linket

www.royalcamera.com/eos10d.html

Fra : Claus Bjerre

Dato : 06-10-03 19:18

">
> www.royalcamera.com/eos10d.html
>
> Mogo

Mon ikke snart Nikon mander sig op og får givet Canon lidt konkurrence på
DSLR-området, så vi der ligger inde med Nikon objektiver kan komme til for
en overkommelig pris?

Claus Bjerre

Fra : Poul B-H

Dato : 06-10-03 20:41

Prøv at se her:

http://www.resellerratings.com/seller1895.html

og her under royal:
http://www.photo.net/neighbor/one-subcategory?id=2

Poul B-H

Fra : Claus Bjerre

Dato : 06-10-03 20:51

"
> http://www.resellerratings.com/seller1895.html
>
> og her under royal:
> http://www.photo.net/neighbor/one-subcategory?id=2
>
> Poul B-H

OK måske er de nogle svindlere de der royal folk, men Nikon mangler nu så
vidt jeg kan se stadig at kunne matche 10D og ikke mindst 300D.

(min stavekontol kender ikke Nikon -den foreslår Nixon!!! )
Claus Bjerre

Fra : Jan

Dato : 06-10-03 22:14

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hov glemte linket
>
> www.royalcamera.com/eos10d.html

Prisen i United Bluff er uinteressant for os der ikke skal derover i
nærmeste fremtid....

Jan

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 06-10-03 18:40

Så Thorsø foto solgte 300D til 9900 kr bag på metro ekspress i dag.
Så passer din pris på 10D vel meget godt.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 06-10-03 18:43

Jeg havde lige i farten byttet om på 10d og 300d i mit hovede.
Trode lige det var den dyre model som var under 10k.

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-10-03 18:59

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev :

>Prøv at se denne pris på EOS 10D

Hvor skal vi se den pris?
--
Knud

Fra : OZ

Dato : 06-10-03 19:28

"Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se denne pris på EOS 10D, ka' det passe, og hvis, vil det
smitte af
> på Danmark

Nu er prisen ikke i € men derimod i $, og det gør jo en forskel, der
er til a få øje på.
Der skal betales told og moms, når man importerer fra et ikke-EU-land.
Sådan er jeg i alle fald blevet belært.
Og så kommer der porto oveni. Uha, så er det vel ikke billigt.

Mvh. OZ.

Fra : Tom

Dato : 06-10-03 19:34

> [...]
> Sådan er jeg i alle fald blevet belært.
> Og så kommer der porto oveni. Uha, så er det vel ikke billigt.

Ikke ALTID.....jeg har da sluppet for tolden og momsen flere gange
Men som udgangspunkt har du ret.

--
Tom

Fra : Doktoren

Dato : 06-10-03 21:24

> Ikke ALTID.....jeg har da sluppet for tolden og momsen flere gange

> Men som udgangspunkt har du ret.

Der er vist ikke told på kameraer... kun moms :)

Fra : Carsten Holck

Dato : 07-10-03 09:24

OZ wrote:
> "Mogens Jeppesen" <mogoNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Nu er prisen ikke i ? men derimod i $, og det gør jo en forskel, der
> er til a få øje på.

USD989 * 6,3636 (midedelkurs 1/10) = 6293,60 + moms = 7867.-
/www.preissuchmaschine.de/ EUR 1391.- * 7,427 = 10326,78
edbpriser.dk DKK 12495.-

> Der skal betales told og moms, når man importerer fra et ikke-EU-land.
> Sådan er jeg i alle fald blevet belært.
> Og så kommer der porto oveni. Uha, så er det vel ikke billigt.

DK->US 4628.-
DK->DE 2169.-

Så der er da noget at arbejde med, også selv om man skulle give
DHL/UPS/whatever 1000.- for at få det fra US

--
/carsten

Fra : Camera Canon EOS 10 ~

Dato : 22-10-03 21:43

Jeg kan ABSOLUT ikke anbefale Royalcam. i USA. Jeg bestilte for 2 mdr. siden
2 stk. EOS 10 D, 2 linser og et CF kort. Jeg blev bedt om at ringe derover
og bekræfte bestillingen. Da jeg fik kontakt med dem, fandt jeg ud af at
kameraet ville blive leveret uden batteri og uden garanti, men det kunne
købes MEGET billigt. Det endte med at det ville koste det samme som
herhjemme, og så er det ikke besværet værd. Jeg sagde til dem at jeg så lige
ville tænke over det, og et par timer efter sendte jeg en e-mail til dem og
annullerede handlen. Jeg bad om en bekræftelse, den kom aldrig, til gengæld
blev der trukket ca. 6.000,- på min konto og jeg modtog et par dage efter en
pakke med to linser som jeg ikke havde bestilt. Derudover skulle jeg betale
told og moms. Jeg kontaktede dem flere gange over e-mail og skrev hvad
fanden de havde gang i, uden at få svar. Jeg returnerede pakken samme dag
jeg modtog den og forlangte at få mine penge sat tilbage på min konto +
omkostningerne til fragt, da jeg jo havde anulleret handlen.
SÅ HOLD FINGRENE VÆK FRA DET FIRMA.

Sandra

---

Fra : Andreas

Dato : 23-10-03 12:32

On Wed, 22 Oct 2003 22:43:14 +0200, in dk.fritid.foto you wrote:

>Da jeg fik kontakt med dem, fandt jeg ud af at
>kameraet ville blive leveret uden batteri og uden garanti, men det kunne
>købes MEGET billigt.

Typisk trick for at lokke hos mange USA-butikker både ved on-line
handel og ved handel i en fysisk forretning. Man skal passe meget på,
der kan være falske garantibeviser, varerne kan være smuglergods,
byttevarer osv..

www.shopping.com har mange links til kendte forretninger og der er
brugeranmeldelser af selve handlen. Det gi'r en fingerpeg man kan ta'
med i overvejelserne..

Man kan brænde sig i tolden i lufthavnen i DK også når kameraet har
været ind og ud af landet flere gange! Tolderne ved fra serienr.
hvilken verdensdel kameraet har været solgt i... Kameraet bliver i
tolden, indtil man præsenterer told/moms-papirerne!

Andreas