Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot G5 eller Sony Cybershot F7~
Fra : ronnii

Dato : 06-10-03 07:44

Jeg skal ud og købe et digitalkamera og har kigget på enten Canon Powershot
G5 eller Sony Cybershot 717.
Jeg synes det er svært at vælge. Er der nogen som har et godt bud ???

Hilsen Ronni

Fra : K

Dato : 06-10-03 21:36

Sony'en er på vej ud - afløses snart af en langt mere avanceret 828. Det kan
være værd at vente - enten for at få den nye - eller fordi prisen falder
yderligere på den gl. model.

Bemærk: 717 kan kun benytte Sonys Memorystick - det kan være dyrere end
Canons Compact Flash kort, som er mere udbredt. 828 kan også benytte Compact
Flash.

Hvorfor har du valgt netop disse to ?

(Der er mange spændende kameraer i denne prisklasse - jeg er lidt nysgerrig
for at høre dine kriterier.)