Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Agfa Scala
Fra : Alan Olsen

Dato : 05-10-03 15:48

Hej

Jeg har bestile en pk. Agfa Scala film. ( sort hvid dias film), men jeg er
lidt i tvivl om hvor og hvordan jeg får dem fremkaldt.
Er der nogen her de kan hjælpe + evt. pris for fremkaldning.
Jeg regner med at skulle presse dem til 800 asa, forandre det prisen.

Mvh Alan

Fra : MiBO

Dato : 05-10-03 15:56

Alan Olsen wrote:
> [...]
> Er der nogen her de kan hjælpe + evt. pris for fremkaldning.
> Jeg regner med at skulle presse dem til 800 asa, forandre det prisen.

Hej Alan

Tidligere (for et par år siden) var Black & White det eneste lab i DK
der fremkaldte Scala, og de gør det stadigvæk. Se på
http://www.blackandwhite.dk/filmfremkaldelse.htm . De ligger i Kbh på
Borgergade (2 min fra Kongens Nytorv).

Mht. presset fremkaldelse, se er det iflg. deres side inkl. De tager
60,- for en scala, eller 1,5 klippekort.

/michael

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 05-10-03 18:24

Hej

Jeg vil umiddelbart tro at billedbutikken i Odense også kan klare dette, men
hvis du bor på Sjælland Black and White jo nemmere...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Alan Olsen

Dato : 05-10-03 18:37

Tak for svarene.
Jeg bor i Svendborg og vil derfor også undersøge billedbutikken i Odense.

Mvh Alan