Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon S45-taske
Fra : Jens Olsen

Dato : 02-10-03 00:47

Nu har jeg endelig fået mit første digitale kamera et Canon S45.

Er der nogen der har en fornemmelse om hvor man kan købe en original
taske til Canon S45 for en rimelig pris?

Helst omkring Storkøbenhavn.

Jens

Fra : JH

Dato : 02-10-03 09:53

Jens Olsen wrote:
> Nu har jeg endelig fået mit første digitale kamera et Canon S45.
>
> Er der nogen der har en fornemmelse om hvor man kan købe en original
> taske til Canon S45 for en rimelig pris?
>
> Helst omkring Storkøbenhavn.

Hvorfor vil du have en original Canon taske,
hvor der er ikke plads til ret meget?

Jeg har købt en Lowepro D-Res 20AW til mit S45.
Den kan fås i feks Bingo Foto, http://www.digital4u.dk/
samt diverse andre fotoforretninger.
I tasken er der også plads til ekstra batteri, CF-kort, pudseklud m.m.
Desuden er den lækkert blødt foret, så kameraet er godt beskyttet.
Den kan fås for under kr. 300,-.

JH

Fra : Jens Olsen

Dato : 02-10-03 13:56

On Thu, 2 Oct 2003 10:52:47 +0200, "JH" <JH@no.spam> wrote:

>Hvorfor vil du have en original Canon taske,
>hvor der er ikke plads til ret meget?
>
>Jeg har købt en Lowepro D-Res 20AW til mit S45.
>. . .
Jo ellers tak jeg har bemærket jeres debat tidligere om
Lowepro-tasker, men jeg vil nu hellere have en original Canon som jeg
syntes er rigtig lækker og passer så godt til kameraet.

Hvis jeg skal have andet med fordeles det rundt omkring i lommerne på
tøjet.

Hos Platan foto hvor jeg købte kameraet for 3650,- koster en
Canon-taske over femhundrede kr. hvilket jeg syntes var lige i
overkanten, og lige præsis den taske er tilsyneladende ikke med hos
EDB-priser, så derfor forsøger jeg her for at høre om der er nogen der
kender en billigere mulighed.

Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-10-03 15:00

Jens Olsen <ingen@spam.invalid> wrote:

> [...]
> overkanten, og lige præsis den taske er tilsyneladende ikke med hos
> EDB-priser, så derfor forsøger jeg her for at høre om der er nogen der

Du kan da bare kigge hos de butikker, der har kameraet. Tasken hedder
Canon SC-PS 900.

Hos <http://www.digital4u.dk/> koster den kr. 299,-.

Hos <http://www.prc-data.dk/> koster den kr. 295,-.

Hos <http://www.itbutikken.dk/> koster den kr. 243,-.

Hos <http://www.photoshop.dk/> koster den kr. 289,-.

Der findes også et elegant lille læderetui, som jeg har set på Canons
hjemmeside til S50. Men måske sælges det kun i USA og Japan.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Olsen

Dato : 02-10-03 20:11

On Thu, 2 Oct 2003 16:00:18 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik Münster)
wrote:
>Du kan da bare kigge hos de butikker, der har kameraet. Tasken hedder
>Canon SC-PS 900.

Jeg havde kun forsøgt EDB-priser. Efter dine oplysninger forsøgte jeg
at bestille et hos IT-Butikken, men kunne ikke få lov da mit Dankort
mangler en kontrolkode, noget som kortene har fået de seneste år.

Så nu må det vente til jeg engang får taget mig sammen til at få lavet
et nyt, medmindre at jeg finder en Canon-taske her omkring.

Jens