Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Touch up af bryllupsbilleder.
Fra : Kenneth

Dato : 01-10-03 10:55

Hej

Jeg har taget nogle bryllupsbilleder, og vil høre om, der er nogen, der
kunne tænke sig at touche billederne op. De er i RAW, så derfor er de store,
men hvis der er en venlig sjæl, der har tid og lyst til at hjælpe, ville det
være fedt. Så sender jeg billedet.

Kenneth

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 01-10-03 19:24

"Kenneth" <ridder_dk@SLET_DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har taget nogle bryllupsbilleder, og vil høre om, der er nogen, der
> kunne tænke sig at touche billederne op.

Måske et lidt overflødigt spørgsmål, men søger du efter en der gider gøre
det gratis, eller kunne man forstille dig du ledte efter andet form for
hjælp.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Kenneth

Dato : 01-10-03 22:02

> Måske et lidt overflødigt spørgsmål, men søger du efter en der gider gøre
> det gratis, eller kunne man forstille dig du ledte efter andet form for
> hjælp.

Det jeg gerne kunne tænke mig, at en anden prøvede at "touche" billedet op.
Jeg har selv en version, og så kunne det være godt at se, om det "nye" er
bedre. Dvs. jeg har noget at lære.

Kenneths

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-10-03 22:50

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> Måske et lidt overflødigt spørgsmål, men søger du efter en der gider gøre
> det gratis, eller kunne man forstille dig du ledte efter andet form for
> hjælp.

Hej Thomas

Jeg vil ikke bruge tid på den slags business, men hvis du gider,
så kunne du jo lave Kenneth et par prøver, hvor du lægge et mærke
i billederne, som han så kan betale for at blive fri for...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-10-03 17:29

> Hej Thomas

Hej Niels...

> Jeg vil ikke bruge tid på den slags business, men hvis du gider,
> så kunne du jo lave Kenneth et par prøver, hvor du lægge et mærke
> i billederne, som han så kan betale for at blive fri for...

Det var nu også mest for at høre hvad han helt specielt tænkte på... men hey
han er velkommen til at kigge ind forbi biksen, så kigger vi da gerne på
hans billeder. En time løn er vel en timeløn. ( så længe man klart 100 % kan
stå inde for det man laver *S* )

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-10-03 19:08

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> En time løn er vel en timeløn. ( så længe man klart 100 % kan
> stå inde for det man laver *S* )

Ja en fotograf skal jo kende sin begrænsning, og optagelserne ka'
jo være af en sådan beskaffenhed, at der er behov for disiderede
mirakler.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth

Dato : 02-10-03 21:03

> Ja en fotograf skal jo kende sin begrænsning, og optagelserne ka'
> jo være af en sådan beskaffenhed, at der er behov for disiderede
> mirakler.

Ja, du skulle prøve at kigge på dit eget site.

Kenneth

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 02-10-03 23:32

> [...]

Normalt også derfor er tit er brug for en af de proffesionelle Niels.......

> Ja, du skulle prøve at kigge på dit eget site.
> Kenneth

Kenneth skam dig.... så godt din smiley, men alligevel..

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-10-03 21:53

"Tholo - www.tholofoto.dk" wrote:

> Normalt også derfor er tit er brug for en af de proffesionelle Niels.......

Tja jeg modtager relativt ofte e-mails vedlagt en eller flere
JPG'er, og en høflig forklaring om, at det er vigtige billeder
som folk gerne vil ha' at jeg "redder" for dem, men jeg vil
ikke rode med den slags, for lige meget hvad man gør, så bliver
det jo aldrig gode billeder...

> Kenneth skam dig.... så godt din smiley, men alligevel..

Kenneth er bare er bare dumsmart...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth