Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Månedens billede - vil du hjælpe med at kå~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-09-03 22:41

Er ved at afslutte månedens konkurrence som gik på at indsende sit bedste
billede.
Der var små 150 billeder. Set i bakspillet skulle der have været lidt
klarere linier i konkurrence, så det var lettere at bedømme til sidst.

Sammen med 3 andre har jeg udvalgt 10 billeder som vi synes var de bedste.
Dog vil jeg/vi gerne have hjælp/kommentare til at finde vinderen. Pt ved jeg
godt hvem jeg synes skal vinde, men det vil da være rart med andres syn på
sagen.

Der er nu 10 billeder som samlet fylder ca 850 kb.

Kommentare skal holdes i gruppen.

Billederne
http://www.fotoportal.dk/finale/

Venlig hilsen
Jan Emil Christiansen

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-03 11:10

Jan Emil Christiansen wrote:

Gyngen er det bedste, dernærst er det de små børn som leger i vandet med
isterningerne, nummer 3 er det øverste med de 4 personer.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rene

Dato : 30-09-03 11:13

Kan vi ikke snart blive fri for den reklame for
http://www.fotoportal.dk/finale/ ??

) Husk det gælder begge veje ikke sandt ???

Rene wrote:
> Hej Ole!
>
> Det ser sgu skide godt ud, for at være helt ærlig Flotte farver og
> billeder fyldt med stemning.
>
> Hvis du vil have kritik, hvorfor uploader du ikke dine billeder til
> www.foto-basen.dk ??

Kan vi ikke snart blive fri for reklamer for foto-basen ?
Det ville også være rart at der blev skrevet under det man svarer på...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-09-03 11:28

Rene wrote:

> Kan vi ikke snart blive fri for den reklame for
> http://www.fotoportal.dk/finale/ ??
>
> ) Husk det gælder begge veje ikke sandt ???

Ja René reglerne gælder for os alle, men du skal lige klappe
pru-hesten, Jan Emil's link til http://www.fotoportal.dk/finale
er et direkte link til billeder, og det er on-topic i henhold
til gruppens fundats...!

Læs her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-09-03 20:37

"Rene" <ross@cool.dk> wrote in message
> Kan vi ikke snart blive fri for den reklame for
> http://www.fotoportal.dk/finale/ ??
>
> ) Husk det gælder begge veje ikke sandt ???
Hvad mener du med begge veje? Tror ikke jeg kender dig, så ved ikke lige
hvad jeg skulle have gjort dig - jeg er jo et rart menneske.

Jan

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-09-03 11:51

Jan Emil Christiansen wrote:

> Kommentare skal holdes i gruppen.

Jeg stemmer på 5 (Frilandsmuseet) - 9 (dreng) - 8 (luftfoto) og
i denne rækkefølge...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian

Dato : 30-09-03 20:11

On Tue, 30 Sep 2003 12:51:10 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Jeg stemmer på 5 (Frilandsmuseet) - 9 (dreng) - 8 (luftfoto) og
>i denne rækkefølge...

Min rækkefølge: 3 ('bade'scenen), 5 (Frilandsmuseet), 9 (dreng)
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Rene

Dato : 30-09-03 12:01

Jeg synes billedet med gyngen er det mest spændende. Men også det billede
med drengen der holder dragen over sit hoved

Mvh

René
www.asmussenfoto.dk

Fra : lars bo

Dato : 30-09-03 15:38

Hej Jan Emil

> Kommentare skal holdes i gruppen.

Jeg stemmer på nr. 5 (frilandsmuseet) - nr. 6 (sæbeboble) - nr.10 (SH), og i
nævnte rækkefølge.
--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 15:47

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nu 10 billeder som samlet fylder ca 850 kb.

Billedet med den gravide hvordan tror I det er lavet da jeg går ud fra at
der skal lidt billede redigering til.

PS. har mave til rådighed

Mvh
Henrik

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-09-03 20:39

> PS. har mave til rådighed
he he. På hvor mange måneder?

Jan

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 21:20

> he he. På hvor mange måneder?

Termin den 05-10 så det er tæt på .

Nogen der ved hvordan jeg laver sådan et billede?

Mvh
Henrik

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-09-03 21:32

> Termin den 05-10 så det er tæt på .
Nå jeg trode det var din egen mave - sorry.
Ja så er det jo straks mere interessant når det er konens.

Du kan evt sende dit spørgsmål og mailadresse til info@webmasteren.dk - så
sender jeg da gerne til ham som har lavet det. Måske vil han give sit tip
videre. Han hedder Knud Nielsen og er fra Nyborg - måske kender du ham
allerede.

Jan

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 22:25

> Nå jeg trode det var din egen mave - sorry.

Det kunne det som godt være men selv med verden billede behandler ville det
ikke blive kønt .

> Ja så er det jo straks mere interessant når det er konens.

Det ville bare være for fedt.

> [...]
> sender jeg da gerne til ham som har lavet det. Måske vil han give sit tip
> videre. Han hedder Knud Nielsen og er fra Nyborg - måske kender du ham

Done

Mvh
Henrik

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-09-03 22:31

> Done
Er sendt til Knud. Kan ikke love han svarer. Men det kunne da være sjovt at
se en mave mere.

Jan

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 22:33

> Er sendt til Knud. Kan ikke love han svarer. Men det kunne da være sjovt
at
> se en mave mere.

Jep, vi vil tage billeder i morgen og så må vi se, Tak.

Mvh
Henrik

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-09-03 21:33

Takker mange gange for input - nu skal der gøre op.

Jan

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 22:31

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nu 10 billeder som samlet fylder ca 850 kb.
> Kommentare skal holdes i gruppen.

1. Bade scenen.
2. Sæbeboble.
3. Dreng med drage.