verdensudstilling
Fra : Carina

Dato : 30-10-03 20:03

Hvilke katte bliver udstillet hvilke dage eller er det alle katte begge
dage?

/Carina
www.aussies.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-10-03 20:18

"Carina" <hybrid@*nejtak*aussies.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke katte bliver udstillet hvilke dage eller er det alle katte begge
> dage?
>
> /Carina
> www.aussies.dk

Hej Carina
Alle katte er der begge dage, 1. dag (lørdag) bliver de bare bedømt og evt.
nomineret. Søndag kommer de nominerede katte så på scenen til videre
konkurrence og kan evt. blive Best In Show og dermed Verdensvindere
Så uanset hvilken dag du kommer, så kan du se alle racerne.
Ved I i øvrigt, at der kommer over 300 Norske Skovkatte?
Det synes jeg er flot! "Min" race: siamesere, stiller med 105 stk. også
flot!
Hilsen Vibeke

---

Fra : maz

Dato : 30-10-03 20:26

Battlefield´s wrote:
> Det synes jeg er flot! "Min" race: siamesere, stiller med 105 stk.
> også flot!
> Hilsen Vibeke

Er det inkl. orientalere? Eller kun siamesere? Ved du hvor mange
orientalere, der kommer? - og fra hvilke lande? (ska' liiige ud og kigge
lidt, jo...altså bare kigge! - skal først have en havana om små 2 år, jo)
*g*

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-10-03 22:14

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt, jo...altså bare kigge! - skal først have en havana om små 2 år, jo)

Ja, det er hele kat. IV (altså siam/ori/bal/jav) det var mig, der forklarede
det dårligt, undskyld! Jeg ved ikke hvorfra de kommer før jeg får et
katalog, men der kommer uden tvivl rigtig mange udenlandske katte.
Men, der er i hvert fald noget at kigge på for os Kat. IV entusiaster
Hilsen Vibeke

---

Fra : maz

Dato : 30-10-03 23:17

6444444444444444444444444444Battlefield´s wrote:
> [...]
> forklarede det dårligt, undskyld! Jeg ved ikke hvorfra de kommer før
> jeg får et katalog, men der kommer uden tvivl rigtig mange
Tak for info

> Men, der er i hvert fald noget at kigge på for os Kat. IV entusiaster
Jep, det bliver skønt - selvom det kun er de moderne Men anyways - 105
på een gang er altså rigtig mange at kigge på - glæder mig helt vildt *s*

Maria

Fra : Freedom

Dato : 31-10-03 09:44

> Ved I i øvrigt, at der kommer over 300 Norske Skovkatte?
> Det synes jeg er flot! "Min" race: siamesere, stiller med 105 stk. også
> [...]

Ved du hor mange perser/exotic der kommer? Hvor kan jeg finde ud af det?

Iben

Fra : Lene

Dato : 31-10-03 10:00

Freedom wrote:

> [...]

Hej Iben

>Ved du hor mange perser/exotic der kommer? Hvor kan jeg finde ud af det?

Der kommer ca 230 perser/exotic på WS.

>Iben

Mange hilsner fra Lene
DK Tantus Norske Skovkatte
http://www.tantus.dk

Fra : Freedom

Dato : 31-10-03 12:17

Tusind tak;))) WOW det var mange, så må jeg komme over;))