kattemad ;)
Fra : Britta Larsen

Dato : 30-10-03 18:48

Hej alle sammen :)

Jeg har her for et par dage siden været ude og købe en sæk RC aduls (10 kg)
Den står nede hvor kattene bliver fodret, og ved siden af står en spand i
missehøjde med det billige kattemad i, som de fik før hen.
De har fået lidt af gangen af det nye, men de er ski så vilde efter det så
de har haftgang i at rive huld i sækken :D,

Så hvilket kattemad tror i de fortrækker, hvis de selv får lov til at vælge.

Hislen
--
Britta Larsen, og billy og mille der er vilde med RC....
--

www.smilly.dk

Fra : Dorthe Koch

Dato : 31-10-03 04:48

> [...]
>
> Hislen
> --
> Britta Larsen, og billy og mille der er vilde med RC....

Godt at høre, de er faldet for det nye foder.

Her gjorde RC helt sikkert også lykke: 1. gang jeg prøvede RC, puttede
jeg fodersækken i nederste køkkenskab, hvor Mikkels godbidder, mad etc.
altid har stået. Da jeg kom hjem fra arbejde næste dag lå Mikkel midt på
køkkengulvet som en henslængt romer med en flænset RC fodersæk omgivet
af RC foderpiller. Han havde simpelt hen fået skabet åbnet (et af de der
typiske magnet køkkenskabe). Han havde ædt så meget, at han knap kunne
gå:-}

Der herskede knap så stor lykke, da slankefoderet gjorde sin entre

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-10-03 13:06

In article <3fa1db64cdfdf@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Dorthe Koch
<d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote:

> Da jeg kom hjem fra arbejde næste dag lå Mikkel midt på
> køkkengulvet som en henslængt romer med en flænset RC fodersæk omgivet
> af RC foderpiller.

Hehehe - jeg kan simpelthen _se_ ham for mig
Må jeg gætte på, at han er måske en af dem, der _ikke_ kan have foder
stående til fri afbenyttelse?

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 31-10-03 08:50

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hislen
> --
> Britta Larsen, og billy og mille der er vilde med RC....

Hej Britta.

Jeg kan nok ikke helt svare på, hvad de ville vælge, hvis de selv kunne
bestemme. Nyhedens interesse er jo som regel altid stor .

Men det skal dog siges, at mine misser også er yderst begejstrede for RC
Fit. Jeg faldt for nylig over et godt tilbud, så det blev vi nødt til at
prøve (lidt satset at købe 12 kg., hvis nu de ikke kunne lide det ;-D). Jeg
fodrer normalt med Oliver´s, hvilket de også er meget glade for, men med RC
ville begejstringen ingen ende tage . De får normalt mad to gange om
dagen, og som regel var der stadig noget tilbage i skålene, når der skulle
fyldes op igen. Nu er de fuldstændig støvsugede, og jeg har et par vrælende,
vimsende misser om benene, hver gang jeg nærmer mig køkkenet. Og nu har de
altså fået det i tre uger, så nyhedens interesse burde være drevet over .

M.v.h.
Helle Frederiksen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-10-03 09:22

Tjaaaa ifølge reklamerne ville de vælge Whiskas *G*
Vi har også haft en sæk stående i et skab med sådan nogle magnetlukkere.
Den fik vores hunkastrat da ogå åbnet og revet hul på sækken....
Når vi har åbnet en sæk, hælder vi føderet over i en foderspand. Der kan
være 15 kg i sådan en.

Mvh. Louise
Katteri Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

> [...]
> altså fået det i tre uger, så nyhedens interesse burde være drevet over .

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Winther

Dato : 31-10-03 09:45

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen :)
>

> Så hvilket kattemad tror i de fortrækker, hvis de selv får lov til at
vælge.

Tja mine killinger har gnavet hul som de var mus i noget billigt kattemad
selv om de har frit adgang til dyrt ungkattemad fra dyrehandelen, og de
stjæler mad fra min hankat som får det billige.....

Vh. Winther

Fra : Melanie

Dato : 31-10-03 10:27

Hej igen gruppe

For nogen dage siden spurgte jeg, hvorfor vælge den dyre foder frem for den
i Netto? Jeg fik købt IAMS og det er Misse kanon glad for, så det er jo
godt. Nu nævner flere af jer RC, hvad er nu det?

Hilsner, lidt forvirede, Melanie

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 31-10-03 10:42

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Netto? Jeg fik købt IAMS og det er Misse kanon glad for, så det er jo
> godt. Nu nævner flere af jer RC, hvad er nu det?

Hej Melanie.

RC er bare en forkortelse for Royal Canin, som også er et kvalitetsfoder,
der kan købes hos dyrehandleren. Mener også dette foder blev nævnt i din
tråd, som et af de mærker, mange kunne anbefale .

Opklarende hilsner
Helle Frederiksen.

Fra : Melanie

Dato : 31-10-03 13:31

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> wrote in message
> [...]
> der kan købes hos dyrehandleren. Mener også dette foder blev nævnt i din
> tråd, som et af de mærker, mange kunne anbefale .

Hej Helle

Ha ha, ja selvfølgelig. Tak for svaret. Havde ikke lige tænkt på den
forkortelse.

*GG* Melanie