Dette ved du nok godt??? (marianne hellemo~
Fra : Linda Hedegarrd Jens~

Dato : 29-10-03 19:26

Ham Breth er åbenbart i fuld gang her i Århus.
I sidste uge søgte han nye kunder i den lokale avis Århus Onsdag og havde
sat sin hjemmeside adresse i avisen også.
Bare lige en oplysning

Hilsen Linda

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-10-03 20:16

Hej Linda

Ja jeg havde hørt lidt om det, *GG* jeg tager det
lidt som et "positivt" tegn at han er nødt til at annoncerer kraftigt i en
by hvor han har praktiseret
gennem flere år, det må være fordi hans ry er ved
at slå igennem, så folk undgår ham.

Det er dejligt at have "spioner" til at fortælle hvad
der sker, ellers ville det være pokkers svært for mig
at holde mig orienteret om hvad der sker i den anden
ende af landet, så 1000 tak, og bliv endelig ved med
at "holde øje" med JBH.

mange hilsner
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Fra : Linda Hedegarrd Jens~

Dato : 29-10-03 20:48

Ja der var også en lille artikel hvor der stod at han skulle betale en bøde
på 3000 kr pga. en lille hund der var død. Han er sku da et fjols.

Hilsen Linda

Fra : anja rasmussen

Dato : 29-10-03 22:16

> Ja der var også en lille artikel hvor der stod at han skulle betale en bøde
> på 3000 kr pga. en lille hund der var død. Han er sku da et fjols.

> [...]
Hej
Jeg kan da også lige fortælle om nogle af mine observationer....
Jeg bor som sagt et par huse fra en af disse klinikker....og jeg kan se
når jeg går forbi, at det samme post ligger i flere dagr før det bliver
fjernet...desuden ser der altid meget tomt.....så vidt jeg kan se er der
heller ikke store flotte annoncer med billige priser i vore lokale avis
mere.....
Så spørgsmålet er lige hvor godt det går for ham....???

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-10-03 22:41

Anja skrev
<Så spørgsmålet er lige hvor godt det går for ham....??? >

Tjaaa JBH vil sikkert mene at det går rigtig dårligt,
jeg synes at det går rigtig godt, men det er lækkert at
høre at Odense ikke blev den guldgrube han havde
ønsket *GGG*

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk