Ventetid....
Fra : Birgitte

Dato : 29-10-03 15:23

Ihhh den søde ventetid er altså ikke nem at klare.
Vi venter killinger mellem Butterfly og El Toro, og det bliver El Toro's
allersidste killinger.
Når de små er født i starten af december, skal han nemlig neutraliseres og
ind at gå.
Det bliver rigtig spændende, da vi er meget usikre på om Butterfly er med
eller uden sølv.... og øhhhhhhhhhh med kun fortyndingsfarver, med/uden hvid
kan det skisme blive lidt svært at se om der sniger sg noget sølv ind også

-Ja ja det bliver et rent farveladekuld
Mvh
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 29-10-03 16:15

On Wed, 29 Oct 2003 15:23:01 +0100, "Birgitte"
<birgitteNOSPAM@truetrust.dk> wrote:

> [...]
>kan det skisme blive lidt svært at se om der sniger sg noget sølv ind også

SÅ skal en af hunkillinger da hedde Lady Marmelade thi hi

Er det mig der er galt på den eller har jeg ret i det at det er
Butterfly´s første kuld??
Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 29-10-03 17:10

> SÅ skal en af hunkillinger da hedde Lady Marmelade thi hi
> Er det mig der er galt på den eller har jeg ret i det at det er
> [...]

Hej Camilla
Thihi det var et rigtig godt navn...det er hermed noteret... jeg sprang
nemlig over L'et og derfor skal Butterfly's kuld være et L kuld.
Jo Butterfly venter sine første killinger
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-10-03 16:57

Hej Birgitte

Ih det bliver spændende *S* Darkie's forældre minder meget, om den
krydsning du har lavet (ok jeg er ikke skidegod til de farver der *G*)
Glæder mig til at se miverne *S*

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 29-10-03 17:12

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ih det bliver spændende *S* Darkie's forældre minder meget, om den
> krydsning du har lavet (ok jeg er ikke skidegod til de farver der *G*)

Hej Joan
Ja det kan godt minde om hinanden, så er der kun striber eller ej, sølv
eller ej eller hvid eller ej
Et rigtig skudermudder farve kuld ;-D
Men vi glæder os rigtig meget, både til at se resultatet, men sandelig også
til at få El Toro ind som kastrat
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Vibeke

Dato : 29-10-03 20:29

> Når de små er født i starten af december, skal han nemlig neutraliseres og
> ind at gå.

er der nogen grund til at vente til killingerne er født? :)

/Vibeke

Fra : Birgitte

Dato : 30-10-03 00:44

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen grund til at vente til killingerne er født? :)
> /Vibeke

Hej Vibeke
-Ja det synes jeg da, tænk hvis et eller andet gik galt.
Hvis jeg neutralisere El Toro nu, og noet går galt, så kan jeg jo ikke lave
den combination, som jeg længe har ventet på.
Sidst jeg lavede denne forhastede bslutning gik det galt.
Hankatten blev neutraliseret, og hunkatten aborterede sine killinger 14 dage
før tid pga en flytning.
Skæbnen ville så, at den eneste hankat i avl af de linier gik bort , så
combinationen jeg lavede gik 100% tabt.
Denne risiko vil jeg ikke løbe atter en gang.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 30-10-03 10:00

Hejsa Birgitte

Ak, Ja den søde ventetid, vi venter jo også selv med Jasper og Mykene, det
bliver nok også noget af et marmelade kuld Han er jo rødsølv/hvid mens
hun er blåcreme

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-10-03 22:25

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ak, Ja den søde ventetid, vi venter jo også selv med Jasper og Mykene, det
> bliver nok også noget af et marmelade kuld Han er jo rødsølv/hvid mens

Hej
Ja, det er svært at vente. Vi venter kuld efter vores to finske importer om
ca. 14 dage. Det bliver første kuld her i huset på 3 år, hvis vi ser væk fra
et lille enebarn, født for 2 år siden. Jassi er ret tyk, så vi håber på et
"helt kuld" denne gang. Vi har også planer om at Midas skal kastreres efter
disse killinger.
Hilsen Vibeke

---