Vil i se vore Russian Blue Killinger?
Fra : Esben Nielsen

Dato : 28-10-03 18:34

Hej med jer

Hvis i vil se nogel dejlige Russian Blue killinger (16 dage gamle) så gå
ind på vores
hjemmeside www.miacis.stribnet.dk

Vi har lavet en billeddagbog, som bliver opdateret hver tirsdag,
torsadag, lørdag og søndag, med nye billeder af vore killinger.

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 28-10-03 19:02

"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har lavet en billeddagbog, som bliver opdateret hver tirsdag,
> torsadag, lørdag og søndag, med nye billeder af vore killinger.

Hej Esben
Sikke da noget at spørge om.....
-Ja jeg vil gerne se billeder, men hvor gemmer de sig på siden?
Jeg troede du havde lavet en billedeside
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ragna

Dato : 28-10-03 19:56

Birgitte skrev:

>-Ja jeg vil gerne se billeder, men hvor gemmer de sig på siden?

Hej Birgitte!

Klik på "Dagbog" og gå ind under de enkelte datoer.

Hej Esben!

Hvor er de dejlige!
Specielt er jeg helt vild med den lille, frække Petra.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Birgitte

Dato : 30-10-03 10:03

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Birgitte!
> Klik på "Dagbog" og gå ind under de enkelte datoer.
> Hej Esben!

Ihhh nu fandt jeg dem
De ser rigtig lækre ud, så lige farmand, og får de bare lidt af hans look,
skal de nok kunne gøre sig i den store verden.
Held og lykke med dem.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Esben Nielsen

Dato : 02-11-03 13:49

> [...]
> De ser rigtig lækre ud, så lige farmand, og får de bare lidt af hans look,
> skal de nok kunne gøre sig i den store verden.

Hej Birgitte

Ja, han er rigtig dejlig, og så er han utrolig kælen. Men vi syntes
fatisk Knirke (Mormissen) er den kønneste, men hvis killingerne kommer
til at ligne deres mor og får deres far`s gemyt, så bliver næsten
uovertrufne.

Fra : Esben Nielsen

Dato : 02-11-03 13:45

> [...]
>
> Hej Esben!
>
> Hvor er de dejlige!
> Specielt er jeg helt vild med den lille, frække Petra.

Vi syntes også, at Petra er dejlig, vi overvejer faktisk at beholde
hende selv.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 28-10-03 19:59

> Hej Esben
> Sikke da noget at spørge om.....
> -Ja jeg vil gerne se billeder, men hvor gemmer de sig på siden?
> Jeg troede du havde lavet en billedeside

Hej Birgitte....nu hedder jeg godt nok ikke Esben , men jeg har lige
været inde på siden, og fandt billederne... Når du har klikket på det
store billede på forsiden, kommer du ind på en side med en menu, og her
vælger du bare "Killinger"

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar