Pels mellem tæerne
Fra : Linda Hedegarrd Jens~

Dato : 28-10-03 16:40

Min lille skovtrold Cheeta har vokset sig op til en fin lille dame på nu 6
mdr. Hendes pels er stor og fin (det var jeg jo lidt bekymret for i
starten), men hun har vildt meget pels mellem tæerne på bagpoterne. En hel
lille tot.
Må man klippe det af? Hun kommer jo ikke ud, så hun kommer jo ikke til at
fryse futterne.
Og til jer der kan huske min kamp om at få indført tilladelse til at holde
to katte, nu er de begge to tilmeldt

Knus fra Linda

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 28-10-03 15:46

Nej Linda, både skovmisser og persere skal have "snesko" = pels mellem
tæerne. Selvfølgelig må det fjernes hvis det filtrer, men det synes jeg
nu ikke jeg har erfaring for hos mine rødder. Så du skal da lade Cheeta
have sine snesko i fred

/Pernille
www.garion.dk
Skovkattekilling til salg!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-03 18:21

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> [...]
> tæerne. Selvfølgelig må det fjernes hvis det filtrer, men det synes
> jeg nu ikke jeg har erfaring for hos mine rødder. Så du skal da lade

Maine Coons har også snesko
Og sømposer når man trækker i sneskoene *G*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 28-10-03 17:48

> Maine Coons har også snesko
> Og sømposer når man trækker i sneskoene *G*

Altså Henrik, det ved jeg da godt...og snesko skal man ikke trække i, de
skal NULRES - så skal du bare se hvor sådan en coon-dame kan sprede sine
lange tæer

/Pernille (og Choko der ææælsker at få masseret fusser)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-03 20:44

> [...]

> Altså Henrik, det ved jeg da godt...og snesko skal man ikke trække i,
> de skal NULRES - så skal du bare se hvor sådan en coon-dame kan sprede

Se det har jeg ikke lige prøvet, men hun er vist ret kilden under
poterne.. Det med at sprede sine tæer, det gør hun skam i
forvejen. Især når hun mener at det er tid til lidt opmærksomhed, så
kommer der lige en str 45 (hun er jo en dame) med sømposen ude, i
låret og vips har hun opmærksomhed *S*

Fra : Jesper Sloth

Dato : 29-10-03 16:48

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> Altså Henrik, det ved jeg da godt...og snesko skal man ikke trække i, de
> skal NULRES - så skal du bare se hvor sådan en coon-dame kan sprede sine
> lange tæer

Hejsa

Jeg vil nu give Henrik lidt ret, man må godt trække lidt sneskoene, når
damen har irriteret og drillet i 3 timer hvor man gerne vil sove p.g.a.
natarbejde, så da hun blev træt og lagde sig ved siden af mig, så skulle jeg
lige pille lidt og drille igen, med det resultat at jeg nu har et meget
tydeligt bevis på at sømposen ikke fejler noget. AV

Mvh

Jesper

Fra : Kate

Dato : 30-10-03 22:52

"Jesper Sloth" <sloth@fjern.tele2adsl.dk> wrote in

> med det resultat at jeg nu har et meget
> tydeligt bevis på at sømposen ikke fejler noget. AV

Ja, der er som regel kontant afregning

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Simon Rasch

Dato : 29-10-03 13:21

Hej Linda

Tænkte lige på om ikke vi kunne få et billede at se af den lille charmetrold
??
Man vil jo gerne se hvad de små basser bliver til

Missehilsner fra Dina
www.katteriandi.vestrupgaard.dk

Linda Hedegarrd Jensen <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f9e8de8$0$4356$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Linda Hedegarrd Jens~

Dato : 29-10-03 16:47

Hej Dina
Så er der lagt tre nye billeder af hende ind. De er godt nok ikke så gode,
men min pengepung har kun råd til et Webcam lige nu. Men man kan da godt
tyde at hun er en bette dejlig en.

Knus fra Linda, Cheeta og Teddy