tak til dk-fritid-dyr-kat
Fra : Kurt Henningsen

Dato : 28-10-03 00:23

Dette inlæg er totalt off-topic. Men alligevel.
Sidste uge fik jeg en mail via dk-fritid-dyr-kat hvor emnet var: "Er du min
Kurt fra Emdrupvej ?"
Jeg er vokset op på Emdrupvej i det norlige Købemhavn, og tænkte først på
om en eller anden flamme fra den gang der pludselig gav sig til kende.
Ved at nærlæse indlægget fik jeg kuldegysninger. Det var fra min kusine i
USA som jeg mistede
kontakten med for over 20 år siden.
Jeg svarede bekræftende, og i den efterfølgende mail fortalte hun at hun i
flere år havde søgt på mit navn
i Google. Ganske vist havde hun i adskillige Bridgeklub resultater set en
Kurt Henningsen som kunne
være mig. Men uden email adresser disse steder var det håbløst at finde
noget.
Men med i de seneste Googlesvar til hende var en henvisning til vores
dk-fritid-dyr-kat hjemmeside.
Her har jeg en profil med et billede af mig og et link til min email
adresse. så Bingo
Det er jo fantastisk. Havde jeg ikke været en katteelsker og ikke oprettet
en profil på hjemmesiden
ville dette ikke være sket.
En taknemmelig Kurt

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-10-03 00:39

> [...]
> adresse. så Bingo
> Det er jo fantastisk. Havde jeg ikke været en katteelsker og ikke oprettet

Verden er så stor så stor - alligevel så lille

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette Nielsen

Dato : 28-10-03 07:13

[snip]

Hvor er det bare dejligt for dig... Det er jo fantastisk at hjemmesiden
også kan bruges til den slags

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-10-03 08:21

"Kurt Henningsen" <kurthen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresse. så Bingo
> Det er jo fantastisk. Havde jeg ikke været en katteelsker og ikke oprettet

Hej Kurt.

Sikke dog en dejlig historie at stå op til . Jeg fik da også helt
kuldegys!
Mange gange tillykke med, at du har fundet din kusine (eller at hun har
fundet dig)!

M.v.h.

Helle Frederiksen.